Gra Apache, którą licencjonowała Boeing

Gry wojenne: zrzuty na półki wielu sklepów z grami

Gry wojenne to zawsze popularny gatunek gier wideo, a serie „Call of Duty”, „Ghost Point” i „Battlefield” są zawsze dobrze sprzedawane. Chcesz dowodzić królestwem? Spróbuj „Kingdom Come: Deliverance.” Chcesz lecieć myśliwcem? „War Thunder” jest świetny. Chcesz dowodzić lub prowadzić czołgi? „World of Tanks” i „Armored Warfare” pozwalają ci walczyć z innymi graczami.

Brak realizmu w grach wojennych

Gry wojenne, zazwyczaj, niestety, nie są realistyczne. Większość z nich to po prostu rozrywka. I mycie optyki pojazdu 50 razy, przejazd dwugodzinnej patroli i uderzenie w minę, utrata koła bez widzenia wroga, to nie jest interesujące. Tak więc producenci broni rzadko zaangażowani są w rozrywkę.

Realne nastawienie w grze wideo

W odległym 2010 roku deweloper Gaijin wydał grę wideo z wykorzystaniem rzeczywistego helikoptera Boeingu, Apache, na PlayStation 3 i XBox 360. Gra jest realistyczna, tak realistyczna, że deweloper otrzymał oficjalną licencję od Boeinga, producenta śmigłowców Apache.

Wyzwania w grze wideo

Gra „Apache: Air Assault” jest wymagająca. Nawet z uproszczonymi ustawieniami, sterowanie Apache jest trudne. W grze, gracz steruje cyklem za pomocą jednego joysticka i kolektywem za pomocą drugiego. Gra jest trudna, ale kiedy gracz przejdzie najbardziej wymagający etap, to jest rozrywkowa, jednocześnie realistyczna.

Trudności w misjach wojennych

W grze musisz trzymać się z dala od celów, ponieważ twój śmigłowiec stanie się celem dla wroga, jeśli otrzyma zbyt dużo ognia z ziemi lub zostanie trafiony przez pocisk. Najlepsi gracze korzystają z terenu jako osłony, ostrożnie przygotowują swoje strzały przed oddaniem strzału, ale i tak nie udaje im się zakończyć misji ochrony załogi kilka razy.

Podsumowanie

Wojskowe misje są naprawdę trudne. Nawet gra jest wyzwaniem. Dzisiaj deweloper gry, Gaijin, jest teraz znany z gry „War Thunder”, która jest mniej realistyczna, ale bardzo zabawna. A Boeing, oczywiście, bardziej prawdopodobne jest udzielanie licencji na dane i oprogramowanie dla producentów sprzętu niż deweloperów gier. Ale jeśli chcesz spróbować gry, która kiedyś miała licencję, nadal możesz ją znaleź w sprzedaży na XBox 360 i PlayStation 3. Większość kopii była używana tylko raz lub dwa razy.

Źródło : www.bing.com