Gra Apache, którą Boeing licencjonował: niezwykle frustrująca

Gra Apache: Air Assault – najbardziej realistyczny symulator helikopterowy

Gry militarne zajmują niemal wszystkie półki sklepowe. Seria „Call of Duty”, „Ghost Point” oraz „Battlefield” zawsze cieszą się popularnością. Chcesz dowodzić królestwem? Spróbuj „Kingdom Come: Deliverance”. Chcesz latać myśliwcem? „War Thunder” jest idealny. Czy chcesz dowodzić czołgiem? „World of Tanks” i „Armored Warfare” pozwalają ci walczyć z innymi graczami. Ale gry militarne słyną z tego, że nie są realistyczne. Najczęściej są po prostu rozrywką. Więc producenci broni rzadko angażują się w branżę rozrywkową. Ale kiedyś, w roku 2010, deweloper Gaijin wypuścił grę o ataku helikopterowym Apache dla PlayStation 3 i XBox 360, która byłą wyjątkowo realistyczna, aż tak, że deweloper dostał oficjalną licencję od Boeinga, producenta helikopterów Apache. Gracze mieli okazję wziąć udział w realistycznych misjach, ale i tak gra jest trudna. Nawet z uproszczonymi ustawieniami. Szkoleniowa sesja używa terminologii z dziedziny lotnictwa bez żadnych wyjaśnień. Ale dla graczy, którzy przycisną trudne uczący się, gra jest interesująca i jednocześnie zrealistycona. Gracz zostaje zatrudniony jako pilot, głównie do walk w fikcyjnym kraju na Bliskim Wschodzie. Maszyny do walki z ziemią stają się maszynami do zderzeń jeśli przyjmą zbyt wiele ognia od przeciwników. Gra jest naprawdę trudna.

Koszty i brak popytu

Teraz deweloper gry, Gaijin, jest najlepiej znany z gry „War Thunder”, którą Amerykańska Armia wykorzystała do szkoleń na początku pandemii. Natomiast producent Apache’a, Boeing, jest bardziej prawdopodobny do licencjonowania swoich danych i oprogramowania dla producentów sprzętu niż dla deweloperów gier. Ale jeśli chcesz spróbować gry „Apache: Air Assault”, wciąż możesz ją zdobyć używaną na Xbox 360 i PlayStation 3. Większość kopii została rzucona w ścianę tylko raz lub dwa razy.

Źródło : www.bing.com