HALAL i CUBO prezentują świąteczny konkurs w grze World of Tanks
Agencja kreatywna CUBO i wiodąca agencja producencka HALAL połączyły siły, by stworzyć niezwykły świąteczny film promocyjny, który ma zaskoczyć graczy swoją oryginalnością.
W tym roku z okazji świąt, Wargaming zaprosił renomowaną brytyjską legendę futbolu i gwiazdę filmową Vinnie’ego Jonesa, by promował ich nową grę Holiday Ops, i to za sprawą HALAL i CUBO powstał film o tytule „No Going Back”.
Przygotowania i założenia
Film został stworzony w sposób niekonwencjonalny, wykorzystując metodologię Agile i trwał zaledwie pięć dni. Wykorzystano w nim wiedzę na temat graczy, sztukę filmową i estetykę, co stworzyło piękne widowisko, nacechowane napięciem i humorem.
Kreacyjny proces zaangażował cały zespół, począwszy od aktorów, reżysera, a skończywszy na producentach. W efekcie powstał film na poziomie klasyki gangsterskiej.
Realizacja
Film „No Going Back” został wyreżyserowany przez Andzeja Gavrisa, którego wcześniejszy projekt ukazał się na festiwalu w Cannes. Cały film został nakręcony w zaledwie cztery dni, wykorzystano w nim ogromny sprzęt i huśtawki emocjonalne, by przekazać widzom wyjątkowe przeżycie.
Po zakończeniu zdjęć, reżyser i cały zespół był niezwykle dumny z efektów swojej pracy, a komentarze od fanów gry były bardzo pozytywne.
Ocena realizacji
Wargaming jest zachwycony współpracą z HALAL i CUBO. Udało się stworzyć kampanię, która zachwyciła graczy i przyczyniła się do wyjątkowych doświadczeń podczas świąt.
Sam proces tworzenia filmu był innowacyjny i ryzykowny, ale okazał się niesamowicie udany. Każdy etap produkcji odbywał się w tempie sprincie, co pozwoliło zachować skupienie i skoncentrować się na stworzeniu czegoś wyjątkowego. To pokazuje, co znaczy prawdziwie szybkie myślenie i działanie w branży filmowej.
Źródło : www.bing.com