Globalny rynek gier mobilnych wzrośnie do 420 miliardów dolarów do 2026 r. – CONAN Daily


Oczekuje się, że globalny rynek gier mobilnych będzie się rozwijał w łącznym rocznym tempie wzrostu (CAGR) wynoszącym 23,59% w ciągu najbliższych pięciu lat, zgodnie z nowymi danymi ResearchandMarkets.com. Oczekuje się, że ten prognozowany wzrost, wyceniony na 95,448 mld USD w 2019 r., przyniesie 420,386 mld USD wartości branży gier mobilnych do 2026 r.

Badanie wskazuje na wiele kluczowych czynników napędzających gwałtowny rozwój gier mobilnych. Jednym z największych czynników był wzrost popytu na bezpłatne gry społecznościowe, w które można grać za pośrednictwem popularnych platform społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram. Dodanie funkcji społecznościowych w grach mobilnych jest z pewnością jednym z największych trendów na szybko rozwijającym się rynku gier mobilnych.

.

Globalny rynek gier mobilnych wzrośnie do 420 mld USD do 2026 r.

Oczekuje się, że globalny rynek gier mobilnych będzie się rozwijał w łącznym rocznym tempie wzrostu (CAGR) wynoszącym 23,59% w ciągu najbliższych pięciu lat, zgodnie z nowymi danymi ResearchandMarkets.com. Oczekuje się, że ten prognozowany wzrost, wyceniony na 95,448 mld USD w 2019 r., przyniesie 420,386 mld USD wartości branży gier mobilnych do 2026 r.

Badanie wskazuje na wiele kluczowych czynników napędzających gwałtowny rozwój gier mobilnych. Jednym z największych czynników był wzrost popytu na bezpłatne gry społecznościowe, w które można grać za pośrednictwem popularnych platform społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram. Dodanie funkcji społecznościowych w grach mobilnych jest z pewnością jednym z największych trendów na szybko rozwijającym się rynku gier mobilnych.

Gry mobilne stworzone dla istot społecznych

Jest to szczególnie widoczne w zwykłych grach mobilnych, które są coraz częściej budowane z uwzględnieniem rozgrywki w trybie kooperacji i mechaniki gildii. Ponad połowa ze 100 wiodących gier mobilnych na urządzenia z systemem iOS, według rankingu GameRefinery, oferuje możliwości grania w trybie współpracy z przyjaciółmi, rodziną, a nawet zupełnie nieznajomymi online. Oprócz rozgrywki w trybie współpracy, wiele gier mobilnych zawiera także gildie – społeczności graczy MMO (Massively multiplayer online), które mogą współpracować, aby osiągnąć wspólny cel.

Uwagi dotyczące branży gier”Świat czołgów” jako doskonały przykład udanego wykorzystania gildii w grze mobilnej. Pojawienie się nowej dynamiki misji w stylu gildii pod koniec 2020 roku spowodowało wzrost przychodów z gier o 57% w samym tylko pierwszym tygodniu. Te cotygodniowe i codzienne misje klanowe umożliwiły graczom zdobywanie punktów Honoru Gildii dla ich nadrzędnych klanów. Konkretne misje wymagały współpracy wielu graczy w „plutonie”, przy czym gracze otrzymywali „natychmiastowe nagrody za interakcje społeczne”.

Z drugiej strony, niektóre gry mobilne są po prostu stworzone do grania w społeczności od samego początku, w przeciwieństwie do włączania funkcji społecznościowych w połowie gry. Twitch streamerzy gier mobilnych i online prawie na pewno skrzyżowali ścieżki ze streamem, w którym członkowie Kongresu USA toczą bitwę w grze społecznościowej dla wielu graczy, Among Us. Ta gra została wydana z takim sukcesem na Androida i iOS, że do końca 2021 r. ukaże się na PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S – taka jest dziś potęga mobilnych gier społecznościowych.

Globalna branża gier mobilnych obejmuje nie tylko tytuły społecznościowe, ale także gry mobilne zaprojektowane i zbudowane dla stale rozwijającej się branży iGaming. Dzięki postępom w technologii HTML5 i tworzeniu aplikacji natywnych wiodący operatorzy branży iGaming umożliwiają teraz graczom kasynowym podejmowanie działań w dowolnym miejscu. Kasyno online Betway jest zoptymalizowane pod kątem responsywnego użytkowania opartego na przeglądarce, jednocześnie oferując natywne aplikacje na urządzenia z systemem iOS i Android przy użyciu tego samego spójnego interfejsu użytkownika, co platforma komputerowa.

Wiodące gatunki gier mobilnych i tytuły, które przynoszą duże pieniądze

Gry mobilne zbudowane na platformę iOS wydają się być najbardziej dominujące na rynku. W 2020 r. 25% wszystkich pobrań aplikacji na iOS w 2020 r. stanowiły gry mobilne, w porównaniu z 21% wszystkich pobrań na Androida. Chociaż społecznościowe gry mobilne były kluczowym czynnikiem wpływającym na przychody z gier mobilnych, niedawna analiza danych sugeruje, że wiele innych gatunków gier mobilnych nadal się do tego przyczynia. SocialPeta ustalił, że w 2020 roku ponad jedna czwarta (25%) wszystkich reklam i materiałów marketingowych opublikowanych dla wydań gier mobilnych była zarezerwowana tylko dla gier mobilnych opartych na łamigłówkach. sprzedawanych gatunków. Pojawiają się również gatunki niszowe, takie jak sztuki walki, takie jak gra ONE Fantasy w ONE Super App, która jest również stworzona z myślą o konkurencyjnych grach globalnych.

Chociaż zwykłe gry mobilne stanowiły ponad trzy czwarte (78%) wszystkich pobrań gier mobilnych w 2020 roku według SLA Digital, podstawowe gry mobilne, które wymagają większego zaangażowania czasu i gier ze strony graczy, stanowią podstawę przychodów z gier mobilnych. W rzeczywistości podstawowe gry mobilne przyniosły dwie trzecie wszystkich przychodów z gier mobilnych w 2020 roku, co jest niezwykle imponujące, biorąc pod uwagę, że pochodzą one z klastra tytułów, które stanowią zaledwie 20 procent wszystkich pobrań gier mobilnych. To właśnie te gry dały początek e-sportowi i rywalizacji w Azji i poza nią. Według szacunków Newzoo, konkurencyjne gry zarobią 1,084 miliarda dolarów w 2021 r., a niektóre popularne tytuły mobilne mają fundamentalne znaczenie dla sceny e-sportowej.

Honor królów” firmy Tencent została uznana za wiodącą grę mobilną pod względem wydatków konsumentów na zakupy w aplikacji, takie jak karnety bojowe i materiały eksploatacyjne zaprojektowane w celu zwiększenia długowieczności i przychodów graczy. Podczas gdy zwykłe gry mobilne mają atrakcyjność typu pick-up-and-play, to te poważniejsze podstawowe gry mobilne będą nadal przynosić do domu bekon dla twórców aplikacji na całym świecie.



Source : https://conandaily.com/2021/11/27/global-mobile-gaming-market-to-grow-to-420bn-by-2026/