Ekipa z Chin stworzyła imponujący system do gry „World of Tanks”

Nowy sprzęt gamingowy World of Tanks Replikujący Działania Ekipy Czołgu

Dla niektórych graczy gier wideo poziom zaangażowania i realizmu stanowi kluczowe kryterium. Dlatego niektórzy z nich wybierają symulatory lub handlują tajnymi informacjami podczas walk o to, jak bardzo gra odpowiada rzeczywistości. To zaangażowanie w kwestię dokładności właśnie sprawia, że ten system gamingowy do gry „World of Tanks” jest tak imponujący.

Impresywny Setup Gamingowy „World of Tanks”

Wideo opublikowane na X przez użytkownika @Shaihuluddedune pokazuje trzyosobowy setup gamingowy. Konstrukcja zawiera funkcjonujące działo czołgu. Otóż mamy tutaj zamontowany na biurku dział CO2, w które ktoś wrzuca butelki dwulitrowe jako „amunicję”, a działo wypuszcza je po wystrzale. To zarówno złożone, jak i imponujące. Ktoś miał pomysł i zrealizował go. Nie wiadomo, czy którakolwiek z osób w wideo faktycznie ma doświadczenie jako czołgista czy też są entuzjastami zbrojeń.

Setup gamingowy „World of Tanks”, obsługiwany przez zespół w Chinach, ma więcej miejsca niż rzeczywisty czołg, ale zawiera wiele elementów imitujących obsługę pancerza. Kierowca kontroluje czołg używając kierownicy podłączonej do systemu gamingowego. Obserwator celuje w działo używając zestawu do wirtualnej rzeczywistości Oculus i steruje działem obracając korbą. Kiedy przychodzi pora na strzał, zmuszony jest dosłownie uderzyć w duży czerwony przycisk, a płaski ekran telewizora, na który patrzą, pokazuje bezpośrednie trafienie.

Wyjątkowe Działanie Działu CO2

Ale dla większości widzów głównym elementem tego setu jest dział CO2. Ładowacz wsuwa świeżą butelkę sodową, „strzela”, a następnie wyrzuca „wystrzeloną” skorupę. Ładowacz porzuca ją i bierze kolejną do nowej serii. Warto dodać, że większość używanych butelek wydaje się być pustymi butelkami Mountain Dew.

Wideo nie pokazuje „jak” dział to zrealizował. Połączenie zestawu Oculus z kamerą artylerzysty w grze ma sens. „World of Tanks” — o ile Task & Purpose wie — nie jest przystosowany do reagowania na załadowanie amunicji do podłączonego działu CO2. Istnieje duża sieć przewodów podłączona do działa. Jakiekolwiek zmiany, jakie zastosowali gracze w oprogramowaniu, aby uruchomić set w meczu, okazały się być skuteczne.

Źródło : www.bing.com