Zombie MMO The Day Before traci 75% graczy w ciągu zaledwie dwóch dni. Recenzje są bardzo negatywne.

Zombie MMO dzień wcześniej traci większość swojej bazy graczy

Od czasu premiery gra MMO o zombie The Day Before najwyraźniej straciła trzy czwarte swojej bazy graczy, pomimo otrzymania przeważająco negatywnych recenzji zaledwie dwa dni po premierze.

Zauważony przez PCGN, choć w dniu premiery, czyli 7 grudnia, w grę osiągnęło szczytową liczbę 38 104 graczy, obecnie online jest mniej niż dziesięć tysięcy graczy.

SteamDB podaje, że 24-godzinny szczyt wynosi zaledwie 12 210.

Odpowiedź programisty na krytykę

Mimo że gra znajduje się w fazie wczesnego dostępu, gracze krytycznie odnoszą się do jej słabych funkcji, a niektórzy nazywają ją „prostą pułapką”.

Zespół jednak słucha opinii graczy i twierdzi, że na nie reaguje. W łatce opublikowanej wczoraj, 8 grudnia, firma Fntastic oświadczyła, że ​​„naprawiła najważniejsze błędy w grze i poprawiła ogólną wydajność”, dodała więcej zombie, a także pięciokrotnie zwiększyła walutę w grze – Woodcoins – za wykonywanie zadań.

Zespół twierdzi również, że poprawił wydajność gry i kod sieciowy, „poprawił mechanikę pojawiania się zarażonych, aby zwiększyć szansę na spotkanie ich w świecie”, a także naprawiono problemy ze strzelaniem w pierwszej i drugiej osobie trzeciej.

Powinieneś także znaleźć więcej amunicji przy zwłokach martwych zarażonych, a twoje przedmioty nie powinny już znikać, gdy je odkładasz.

Wszystkie szczegóły dotyczące tego, czego możesz się spodziewać po aktualizacji, znajdziesz na Steamie.

Burzliwa historia gry

Zaledwie kilka dni temu deweloper Fntastic przeprosił za marketing gry i zapytał: „Nie oskarżajcie nas o próbę oszustwa”.

Wczoraj Ed pobrał grę MMO Zombie The Day Before, aby oszczędzić Ci konieczności robienia tego i sprawdzenia, czy skrajnie negatywne recenzje, jakie otrzymuje na Steamie, są uzasadnione.

Jak podsumował nam wówczas Ed, droga dla gry była wyboista, z oskarżeniami, że gra jest oszustwem, kopiowaniem pracy innych programistów, krytyką korzystania z bezpłatnych ochotników i sporem dotyczącym znaku towarowego z koreańską aplikacją kalendarza .

Źródło: www.eurogamer.net