Zniknięcie mapy świata w Final Fantasy X: Rozczarowanie dla twórców

Świat Final Fantasy: zniknięcie świata na dziesięciolecia

Kiedy Final Fantasy Doskonale dostrojona walka turowa, piękna ścieżka dźwiękowa, szczera historia i oszałamiająca jak na tamte czasy grafika stworzyły jedną z najważniejszych pozycji w jednej z najważniejszych serii gier wideo w historii. W Final Fantasy brakowało jednak jednego elementu

Zniknięcie świata

Mimo całej swojej pochwały i znaczenia, Final Fantasy X było krytykowane za liniowość, a gra w pełni otwierała się dopiero pod koniec głównego wątku fabularnego. Nawet wtedy, jeśli nie podróżujesz liniową ścieżką pielgrzymki grupy, najlepszym sposobem eksploracji mapy świata jest wybieranie interesujących miejsc na statku powietrznym, co jest sprzeczne z pierwotną wizją zespołu sprzed Final Fantasy

„Z „Odniosłem wrażenie, że ponieważ jest to gra 3D czasu rzeczywistego, stworzenie kompletnej mapy świata nie jest całkiem możliwe. Poza X w Final Fantasy nie ma tak naprawdę jasnej mapy świata i stało się to normą. Myślałem, że tak samo będzie z Rebirth, więc od początku, co [le directeur de Final Fantasy VII Rebirth et Remake Naoki Hamaguchi] zanotowano powrót do korzeni i przywrócenie przyjemności eksploracji tej ogromnej mapy świata. To było silne uczucie. »

Powrót świata w Final Fantasy VII Rebirth

Pomimo braku mapy świata w ostatnich grach z serii, Square Enix ma nadzieję jeszcze bardziej popchnąć ideę nowoczesnej mapy świata RPG w Final Fantasy VII Rebirth, wyrywając trylogię Remake z granic Midgara i rozszerzając ją na rozległy świat. W wersji demonstracyjnej, którą widziałem, Juno jest podzielona na segmenty w interfejsie mapy świata, ale możesz podróżować po całym regionie bez zakłóceń.

Studio ma nadzieję, że zainspiruje to graczy do odkrywania różnych typów tworzonych treści i angażowania się w nie. „Częścią naszego projektu gry, który przyjęliśmy dla Rebirth, jest to, że w głównym wątku fabularnym uratujesz Yuffie i Under Juno, a następnie udasz się do Juno i przejdziesz do Costa del Sol” – mówi Hamaguchi. „Ale na przykład, słysząc historie antyshinrajskich ludzi żyjących w Under Junon, możesz zapytać: «A co z tym regionem Bocianiego Gniazda, o którym słyszę? Może chcę tam pojechać, zwiedzać i wybrać się na poboczną przygodę, aby ratować ludzi. Chcemy, aby gracz mógł podejmować te różnorodne przygody i odbywać własne podróże zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. »

Źródło: www.gameinformer.com