Żelazne przekomarzanie się: W tym tygodniu w Destiny 2 – Przygotowanie do dnia najazdu i miłosierne wytchnienie od niebieskich engramów


Do premiery The Witch Queen w Destiny 2 pozostało nieco mniej niż pięć tygodni, co oznacza, że ​​jesteśmy teraz w fazie porządkowania Sezonu Utraconych. Przynajmniej jest to chłodny czas, kiedy gracze mogą przez chwilę ukończyć pieczęcie, takie jak Chwile triumfu lub farmić Grandmaster Nightfalls. Nadal nie widziałem błyskawicy w Dares of Eternity. Cokolwiek.

Prawdziwym losowaniem najbliższych kilku tygodni (oprócz ostatecznej kulminacji Sezonu Utraconych, która gdzieś tam się dzieje) jest strużka informacji o wszystkim, co pojawi się w kolejnym dodatku. Dostaliśmy kilka zapowiedzi w formie zwiastunów i na każdym blogu This Week at Bungie, który pojawia się po drodze, otrzymujemy nowe ciekawostki. W tym tygodniu dowiedzieliśmy się o nowym limicie poziomu mocy nadchodzącym wraz z Witch Queen, a także o uruchomieniu nowego najazdu. Data tego wydarzenia to 10 AM PT / 1 PM ET 5 marca. Planujemy streamować naszą pierwszą próbę oczyszczenia raidu, gdy zostanie on udostępniony, więc bądźcie czujni, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

Jeśli chodzi o limit mocy, to skacze on o kolejne 200 poziomów do poziomu 1560. Nowy poziom mocy wynosi 1350, czyli odrobinę wyższy niż obecnie, a wszyscy gracze, którzy wskoczą do gry, znajdą się na tym poziomie – nawet jeśli… są nowe w Destiny 2 lub na jakiś czas wygasły. Dobra wiadomość jest taka, że ​​nie musisz teraz robić żadnego szlifowania, aby dostać się na pozycję dla Królowej Czarownic. Jednak ty będzie musiał zagrać w nową kampanię fabularną i działania z rozszerzenia, aby przygotować się do najazdu.

Wszystko to powiedziawszy, przygotuj się na to, że zrzuty niebieskiego sprzętu znów będą miały znaczenie – będziesz potrzebować ich, aby podnieść nowy limit mocy miękkiej, wynoszący 1500. Następnie musisz ścigać „potężne” zrzuty sprzętu z określonych czynności do wspiąć się do 1550. Aby osiągnąć ostateczny limit Hard Power wynoszący 1560, najwyższą liczbę, jaką może osiągnąć twój sprzęt, musisz ścigać wypadanie sprzętu „Pinnacle” z aktywności końcowych. Jeśli Beyond Light i Deep Stone Crypt są jakimikolwiek wskazówkami, spodziewaj się, że musisz uderzyć około 1530, aby być gotowym na najazd.

Mówiąc o niebieskich kroplach, Bungie ogłosił również, że wprowadza pewne zmiany w zrzutach sprzętu w The Witch Queen, jednocześnie zmieniając trochę gospodarkę. To zestaw zmian jakości życia, które brzmią świetny.

Usuń je z gry, Bungie.

niebieski blues

W grze The Witch Queen zmieniono wiele drobiazgów w ekonomii sprzętu, ale moim ulubionym jest zmniejszenie liczby rzadkich broni i zbroi – tych, które są pomalowane na niebiesko. Te krople zajmują bardzo specyficzne miejsce w grze Destiny 2: Są naprawdę potrzebne tylko wtedy, gdy awansujesz z nowym rozszerzeniem. Kiedy Królowa Czarownic spadnie i wszyscy zaczną od poziomu mocy 1350, każdy podniesiony przez nich sprzęt będzie miał wyższy poziom, a wyposażenie tego sprzętu jest sposobem na zwiększenie ogólnej Mocy postaci. Niebieskie krople, najczęściej spotykane w grze, będą pojawiać się szybko i wściekle, gdy zabijesz wrogów na całym świecie. Pozwolą ci wzmocnić się do 1500.

Jednak gdy osiągniesz 1500, liczą się tylko fioletowe legendarne łupy — najlepsze engramy i nagrody w postaci potężnego sprzętu są tym, czego potrzebujesz, aby podnieść swój ogólny poziom do 1550, a są to tylko Legendarny. Blues spada do obecnego poziomu dopiero po osiągnięciu Soft cap, co oznacza, że ​​dla każdego, kto regularnie gra w tę grę, blues staje się przedmiotami, które natychmiast rozmontujesz na swoje części.

Bungie zmniejsza więc liczbę niebieskich kropli, z którymi muszą się zmagać gracze – chociaż, ponieważ blues jest niezbędny do wyrównywania, nie znikną one całkowicie. Jednak po osiągnięciu limitu mocy miękkiej przestaniesz otrzymywać niebieskie krople z aktywności z playlisty, takich jak Uderzenia oraz mecze Gambitu i Tygla. Zamiast tego otrzymasz tylko legendarne krople lub odrobinę materiałów, które w przeciwnym razie uzyskasz z rozbicia niebieskiego sprzętu, zasadniczo oszczędzając ci kroku polegającego na samodzielnym usuwaniu wszystkich tych bezużytecznych broni i elementów zbroi.

To jest rzecz, na którą osobiście czekałem — jestem osobą, której ekwipunek jest ciągle pełny, a niebieskie krople często trafiają do Kuriera, gdzie w rezultacie kończą się zagubione przedmioty i przepełnienie ekwipunku. I nie sprzątam mojego Kuriera, ponieważ potrzebuję tego miejsca, ponieważ moja Krypta jest wiecznie pełna. Więc kiedy garść głupich niebieskich kropli wpada do mojej skrzynki pocztowej, wypierają inny sprzęt, który tam trzymałem, mając nadzieję, że się go utrzyma (lub nadal nie zdecydowałem, czy chcę go zatrzymać, czy nie). Gdy skrzynka pocztowa jest pełna, najstarsze znajdujące się w niej elementy są usuwane jako pierwsze. Tak więc, głupie niebieskie krople, które i tak zamierzam usunąć, dosłownie okradną mnie z broni, których chcę. (Tak, wiem, że to wina mojej własnej dezorganizacji i niemożności zaprzestania gromadzenia przedmiotów – nie obchodzi mnie to.)

Proszę, nigdy więcej losowych rodzajów waluty, które możesz wydać tylko z jednym facetem w Wieży i zająć dwa miejsca w ekwipunku.
Proszę, nigdy więcej losowych rodzajów waluty, które możesz wydać tylko z jednym facetem w Wieży i zająć dwa miejsca w ekwipunku.

Więc wszystko, co pozbywa się dodatkowych niebieskich kropli, jest niesamowite. Właściwie byłoby wspaniale, gdybyśmy mogli po prostu wyeliminować ich całkowicie, gdy już jesteś w Soft cap, jeśli mnie o to poprosisz. Poza tym wszystko, co zmniejsza ilość zarządzania ekwipunkiem, który muszę zrobić w dowolnym momencie, aby zagrać w grę, jest pozytywną zmianą. Chciałbym zobaczyć, jak Bungie robi więcej takich rzeczy, które poprawiają jakość życia, automatyzując usuwanie, które i tak zamierzam zrobić. Po prostu daj mi Glimmer, to wszystko, czego naprawdę chcę.

Są też inne niepotrzebne rzeczy, które są usuwane z gospodarki. Materiały rusznikarskie i telemetria zniknęły w The Witch Queen, kolejnym dobrodziejstwem dla mojego nadętego ekwipunku. Zamiast tego sprzedawca rusznikarza będzie działał jak inni sprzedawcy w Wieży – zdobędziesz punkty reputacji, robiąc swoje (w tym przypadku rozbijając broń, jak sądzę) i zdobywając nagrody, gdy zrobisz wystarczająco dużo.

System reputacji w obecnej postaci niekoniecznie jest doskonały (na przykład potrzeba zbyt wielu Uderzeń, aby uzyskać rzeczy od Zavali), ale jeśli mnie zapytasz, te systemy są lepsze niż posiadanie dziesiątek tępych walut, które mają ograniczone zastosowania i są rozrzucone po całej grze. W rzeczywistości wszystko, co Destiny 2 może zrobić, aby zmniejszyć liczbę kryształów, żetonów, pryzmatów, rdzeni, materiałów oraz kości i robaków, które są ich dolarami, byłoby świetne. Czują się jak tymczasowe rozwiązania do wprowadzania nowej mechaniki, ale zawsze niepotrzebnie komplikują rozgrywkę. Jest o czym już pamiętać. Nie musimy podawać stosów części broni do robota w Wieży, aby zdobyć więcej broni.

Więc jestem za wszystkim, co usprawnia Destiny 2. Oczywiście jest to ciągły proces i mam wrażenie, że o wiele łatwiej jest skomplikować grę, aby działała trochę lepiej, niż ją zdekomplikować. Ale ostatnio pojawiły się pozytywne kroki, a to jest kolejny. Wszystko, co pozwala mi zbierać mniej śmieci, kiedy próbuję strzelać do ludzi.

To był lekki tydzień, więc to wszystko dla mnie. Nie zapomnij odwiedzić Xura i zdobądź jego wysokie statystyki ST0MP-EE5 i Protokół Feniksa, ponieważ ma on w tym tygodniu całkiem niezłe rzuty. I jak zwykle możesz zostawić własne wrażenia na temat nadchodzących zmian w Destiny 2 i wszystkiego innego w komentarzach poniżej.



Źródło : https://www.gamespot.com/articles/iron-banter-this-week-in-destiny-2-readying-for-raid-day-and-a-merciful-respite-from-blue-engrams/1100-6499878/?ftag=CAD-01-10abi2f