Zaskakujące ujawnienie śmierci Aerith w Final Fantasy VII Rebirth

Final Fantasy 7: co musisz wiedzieć o śmierci Aerith

W świecie gier wideo pewne sceny pozostają w zbiorowej pamięci graczy. Tak jest w przypadku tragicznej śmierci Aerith przez Sephirotha w grze Final Fantasy VII. Dyrektor kreatywny Tetsuya Nomura opowiedział o tej kultowej scenie, mówiąc, że „był w stanie zrobić to, co naprawdę chciałem pokazać w tym tytule”. »

To jedna z najbardziej kultowych scen w historii gier wideo. Tetsuya Nomura nie miał zamiaru zdradzić, jak ta scena będzie wyglądać w remake’u Rebirth, ale podzielił się z Game Informerem swoimi przemyśleniami na temat decyzji podjętej w oryginalnej grze i nowym remake’u.

Centralne miejsce zajmuje temat życia i śmierci

Tetsuya Nomura powiedział: „Od początku tworzenia Final Fantasy VII już zdecydowano, że głównym tematem będzie „życie”. » Precyzuje: „Wiedziałem, że w tym tytule musimy przedstawić życie i śmierć. »

Przed Final Fantasy VII istniały inne gry, w których postacie doświadczyły tragedii, ale wiele z nich powróciło lub zostało wskrzeszonych na różne sposoby. Wierzę jednak, że strata to coś, co zdarza się niespodziewanie i nie jest to wydarzenie dramatyczne ani długotrwałe. To sytuacja, w której osoba, z którą właśnie rozmawiałeś, nagle znika i nigdy nie wraca. Uważam, że w tym tytule osoba, która umiera, nie powinna wracać i tak też zrobiliśmy w przypadku pierwowzoru. »

Poczucie straty i nowości w remake’u Rebirth

W przypadku tego remake’u Nomura jest bardzo dumny z osiągnięć zespołu i wierzy, że „sposób, w jaki to reprezentowaliśmy, przynosi nowe emocje i nowe uczucia zarówno graczom, którzy grali w oryginał, jak i nowicjuszom. »

Dodaje też, że „udało mu się zrobić to, co naprawdę chciałem pokazać w tym tytule. »

Źródło: www.ign.com