Zapowiedź Teksańskiej masakry piłą mechaniczną — w Teksasie wszystko jest bardziej krwawe


Kiedy Gun Interactive ujawniło w zeszłym roku The Texas Chain Saw Massacre, byłem rozczarowany jego krótkim zwiastunem, ale podekscytowany jego potencjałem. To jedna z moich ulubionych serii horrorów, częściowo z powodu tego, jak bardzo mnie przeraża – każdy dobry nawiedzony dom ma na końcu Leatherface, który ściga cię do wyjścia, prawda? – ale także ze względu na tło: Teksas. Horror, czy to filmy, czy gry, zazwyczaj zwraca uwagę na ponurą atmosferę, upiorną atmosferę, być może złą pogodę i noc. Teksańska masakra piłą mechaniczną przeciwstawiła się temu trendowi w latach 70. XX wieku. Po zapoznaniu się z nadchodzącą asymetryczną grą wieloosobową 3v4 Gun Interactive o tej samej nazwie, jestem pod wrażeniem tego, jak bardzo spokojna teksańska farma działa jako plac zabaw dla prób ucieczki i morderstw.

Gun Interactive, dawniej Gun Media, jest prawdopodobnie najbardziej znany z Friday the 13th: The Game, który wydał dla dewelopera Illfonic. Kochałem piątek trzynastego; stało się to wieczorną grą dla moich przyjaciół i dla mnie. Jest domem dla niektórych moich ulubionych wspomnień z gier, takich jak włączanie piosenki Tiny Tim, aby obozowicze mogli ją usłyszeć przez czat zbliżeniowy, gdy mój Jason poszedł zabić. Jednak niektóre kwestie związane z prawami własności intelektualnej sprawiły, że gra nie osiągnęła pełnego potencjału, skutecznie kończąc jej rozwój, z wyjątkiem regularnej konserwacji. Właściciel praw do Teksańskiej masakry piłą mechaniczną był wielkimi fanami Friday the 13th: The Game i zdawał sobie sprawę z napotkanych problemów, ponieważ zwrócili się do Gun Interactive z tym pomysłem na grę i chęcią, aby studio poprowadziło sprawę.

„Skontaktowali się z nami, co było bardzo upokarzającym doświadczeniem”, mówi mi dyrektor generalny Gun Wes Keltner. „Wciąż byliśmy w piątek 13 i otrzymałem wiadomość e-mail od posiadaczy praw do [The Texas Chain Saw Massacre], a oni grali w tę grę i pokochali ją i pokochali nasze podejście. Podobało im się to, że do piątku trzynastego było to coś w rodzaju białej rękawiczki, i pomyśleli: „To są ci faceci. To są ci, którym ufamy, że chcemy wprowadzić naszą grę na rynek”.

Keltner mówi mi, że codziennie rozmawia z posiadaczami praw do tej serii i że łatwo było z nimi pracować przy rozwoju. Mówi, że właściciele praw czasami mają złą reputację, ale w tym przypadku tak nie jest. Byli otwarci na pomysły, postępowi w ich realizacji i otwarci na to, by zespół bawił się tym światem.

„Dziewięćdziesiąt dziewięć procent czasu to tak:„ O mój Boże, to świetny pomysł, chodźmy to zrobić ”, więc praca z tym była naprawdę, naprawdę fajna”, mówi Keltner, drażniąc się, że może nawet być rodzaj związku między tą grą a przeszłymi i przyszłymi filmami, nie mówiąc już o niczym więcej.

Keltner mówi, że zespół spotkał się z nimi i zdecydował, że gra powinna być udoskonalona na oryginalnym filmie z 1974 roku. To zawsze miała być asymetryczna gra ze skoku – to w końcu zespół robi najlepiej – ale pytaniem było, w jaki sposób i do jakiego stopnia mogą grać z franczyzą. Zespół ostatecznie wylądował w formacie 3v4, który zlecił czterem ofiarom ucieczkę z domu horroru, jakim jest ta teksańska farma, i trzech morderców, z których jeden to Leatherface, zabicie ich, zanim to się stanie.

To wyjątkowa konfiguracja w już niszowej sferze asymetrycznych horrorów, zdominowanej obecnie przez Dead by Daylight, ale granie w nią było świetne w znany sposób. Każda ofiara ma unikalną zdolność, a projektant broni Robert Fox II mówi, że gracze mogą dostosować każdą z nich za pomocą kosmetyków i rzeczy, które bezpośrednio wpływają na sposób gry. Obejmuje to umiejętności, atuty i nie tylko, które można odblokować. On i Keltner mówią, że gracze będą mogli znaleźć różne buildy, które będą dla nich najlepsze, a to, w połączeniu z opcjami dostosowywania gry i wyjątkową dynamiką 3v4, jest tym, co mają nadzieję utrzymać graczy przez 1000 godzin.

Podczas mojej godziny z grą grałem jako Connie, która ma ładowalną zdolność do przełamywania zamkniętych drzwi, co pozwala jej ominąć prostą, ale skuteczną minigrę odblokowującą drzwi. Wyważenie zamkniętych drzwi było niezwykle przydatne, zwłaszcza gdy w ich towarzystwie byli Leatherface, zabójca kucharza lub morderca Autostopowicz.

Kiedy mecz się rozpoczął, wszystkie cztery ofiary znajdowały się w piwnicy. Leatherface też był, co bardzo mi się podobało, bo oznaczało to, że runda od razu zaczęła się chaosem. Nie możesz krążyć wokół, decydując, jak najlepiej uciec ze swoim zespołem. Prawdopodobnie w twoich uszach ryczy piła łańcuchowa i musisz jak najszybciej wydostać się z piwnicy. Zdolność Connie do szybkiego przełamania zamkniętych drzwi sprawiała, że ​​było to łatwe, ale pierwsze i drugie piętro domu stanowiło własny zestaw wyzwań. To tam przebywa dziadek NPC, a trzech grywalnych zabójców może karmić go krwią, aby poprawić jego zdolność widzenia i słyszenia, gdzie w domu mogą znajdować się ofiary. Tam też grasują kucharz i autostopowicz.

Nie miałem okazji bawić się z kucharzem, ale miałem bezpośredni kontakt z Autostopowiczem. Ta chuda postać tnie ofiary małym nożem, a zabicie ich zajmuje znacznie więcej czasu niż Leatherface i jego piła łańcuchowa. Zabijanie to jednak tylko połowa jego umiejętności. Potrafi rozmieścić na mapie pułapki na kości, które ostrzegają wszystkich w domu, gdy nadepnie na nią ofiara. Usłyszenie i zobaczenie, jak ofiara wchodzi na moją pułapkę, wywołało ekscytujący przypływ adrenaliny u moich kolegów-zabójców i mnie, gdy wszyscy pospieszyliśmy na jego miejsce, mając nadzieję, że znajdziemy ofiarę do zabicia.

W trzecim meczu, w którym brałem udział, kontrolowałem gwiazdę serialu, Leatherface. Jest masywną, bulderową postacią, która jest głośna i stanowi dokładne przeciwieństwo zwinności. To jest w porządku, ponieważ tam, gdzie ofiary mogą czołgać się przez pęknięcia w ścianie lub ciasne szczeliny, Leatherface może przebić się przez określone bariery. Podobało mi się, że nie mogę spamować piłą łańcuchową; jest głośny, a każda ofiara będzie wiedziała, gdzie jesteś, gdy jest włączony. Ponadto włączenie go wymaga rozegrania szybkiej i łatwej minigry. Fajnie było używać tej korby i późniejszego ryku piły łańcuchowej, aby ofiary wiedziały, że na nich jestem, a naciśnięcie lewego spustu, aby go przycisnąć, aby uzyskać głośniejszy efekt, sprawiło, że śmiałem się głośno do siebie. Najbardziej satysfakcjonującą częścią tej postaci były jednak zabójstwa. Jego piła łańcuchowa szybko zabiera ofiary, az miejsca nacięcia mojej broni tryska mnóstwo krwi.

Wszystkie te zabójstwa i ucieczki miały miejsce na tle wspaniałego zachodu słońca w Teksasie na soczyście zielonej farmie pełnej słoneczników, starych stodół i szop, zarośniętej trawy i przerażająco makabrycznego domu. Fani oryginalnego filmu z 1974 roku rozpoznają, jak wiele miłości i szczegółów zostało włożonych do domu, wraz z wiszącymi ciałami, wiadrami krwi, bibelotami i nie tylko.

„Jeśli obejrzysz ten film, większość z niego [is] jasne, słoneczne, szczęśliwe, piękne widoki, prawda?” mówi Keltner. “[That] pozwoliło nam trochę pobawić się pięknem i znaleźć równowagę między makabrą a pewnymi rzeczami, które były spokojne. Są chwile, w których, tak, uciekasz o swoje życie, ale możesz zatrzymać się w stylu: „Cholera, tu jest pięknie”.

I ma rację! Gra wygląda świetnie. To duży krok naprzód w porównaniu z wizualizacjami w piątek trzynastego, ale Teksańska masakra piłą mechaniczną nadal zachowuje część dowcipu, który fani tej pierwszej, jeśli są tacy jak ja, pokochali w tej grze. To nie jest potężna gra triple-A, ale zespół stworzył ją z miłością. I to też nie jest jeszcze całkiem gotowe. Mogłem powiedzieć, że grałem w wersję przedpremierową. Mam nadzieję, że zespół będzie mógł bardziej pomasować grę, aby ruch był płynniejszy, bardziej realistyczny, a animacje bardziej płynne.

Jestem podekscytowany, widząc, co zespół jest w stanie bardziej dopracować od teraz do wydania w 2023 roku, i nie mogę się doczekać, aby dowiedzieć się więcej o skórkach, jak Gun wprowadzi do gry inne filmy o Teksańskiej masakrze piłą mechaniczną, inne mapy , i więcej. Jeśli jednak to, co widziałem do tej pory, jest jakąś wskazówką, myślę, że moi przyjaciele i ja będziemy mieli nową grę w hangoutach w przyszłym roku.



Źródło : https://www.gameinformer.com/preview/2022/09/21/everythings-bloodier-in-texas