Zapowiedź partnera Xbox: ogłoszono 14 nowych gier, poznaj szczegóły!

W dzisiejszym programie Xbox Partner Preview zaprezentowano 14 gier w 30 minut, niektóre zupełnie nowe, niektóre dawno zapomniane, a niektóre dopiero poznają daty premiery. Oto krótki przegląd wszystkiego, co zostało ogłoszone.

Nieznany 9: Przebudzenie – lato 2024

Zapowiedziana po raz pierwszy na targach Gamescom 2020, ta trzecioosobowa gra akcji o zjawiskach nadprzyrodzonych pokazała pierwsze oznaki życia po ponad trzech latach dzięki pierwszemu zwiastunowi rozgrywki. Przedstawia Haroonę, kobietę o nadprzyrodzonych mocach, używaną do stawiania czoła wrogom w indyjskim mieście. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

Zręczność ręki – 2025

Ta gra polegająca na budowaniu talii w stylu noir z perspektywy trzeciej osoby jest bezpośrednio inspirowana grą Metal Gear Solid. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

Alters – 2024

Dowiedzieliśmy się, że przygoda science-fiction studia 11bit Studios, w której górnik musi przetrwać na wrogiej planecie, tworząc wiele wersji siebie, trafi w tym roku do Game Pass. Otrzymał także pierwszy zwiastun rozgrywki. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

Stworzenia Avy – 2024

Creatures of Ava, którego współautorem jest uznana scenarzystka Rhianna Pratchett, główna autorka m.in. Tomb Raider/Rise of the Tomb Raider, to oparta na empatii, oswajająca przygodowa gra akcji, która chroni stworzenia, aby ocalić planetę przed śmiertelną infekcją .

Crossover Griefville X Chucky od Roblox – już dostępny

Roblox, ogólnie rzecz biorąc, skierowany do dzieci, otrzymuje celowo dojrzałą aktualizację w trybie przetrwania w stylu horroru Griefville: Survive the Nightmare. Uruchomienie tej nowej aktualizacji jest oznaczone zabójczym przybyciem Chucky’ego.

Tonące Miasto 2 – 2025

Gra survival horror Frogwares w stylu Lovecrafta The Sinking City powraca w przyszłym roku. Akcja gry toczy się w pokręconej wersji Arkham w Ameryce lat 20. XX w. Sinking City 2 ukaże się na PS5, Xbox Series X/S i PC, a Frogwares rozpoczyna kampanię na Kickstarterze, aby dalej finansować projekt rozwijany w oparciu o Unreal Engine 5.

Źródło: www.gameinformer.com