Zanurz się w cyberpunkowym świecie „Nobody Wants to Die” na Xbox Series X|S

Zanurz się w urzekającym świecie Nikt nie chce umrzeć na Xbox Series X | S

Nikt nie chce umierać jest już dostępny na Xbox Series S. Ta gra oferuje innowacyjne wrażenia rozgrywające się w futurystycznym Nowym Jorku, inspirowane filmami neo-noir. Polskie studio Critical Hit Games przesuwa granice opowiadania historii, łącząc fotorealistyczną grafikę i wyjątkowe wrażenia narracyjne, aby zapewnić wciągającą i bogatą historię.

Wciągająca przygoda narracyjna

Nikt nie chce umierać to narracyjna przygoda, w której wcielasz się w rolę dwóch badaczy, którzy odkrywają tajemnicę seryjnego mordercy w cyberpunkowym Nowym Jorku i odkrywają ciemność otaczającą elitę miasta w miarę ich posuwania się naprzód.

Aby w pełni zanurzyć graczy w świecie New York 2329, nasz zespół w Critical Hit Games wyobraził sobie cyberpunkowe środowisko neo-noir pełne przemyśleń. To hiperrealistyczne środowisko w pełni przenosi graczy w życie naszych bohaterów, Jamesa i Sary, zapewniając wciągające i wciągające wrażenia podczas ścigania seryjnego mordercy, którego celem jest elita miasta.

Zbudowany na silniku Unreal Engine 5 dla Xbox Series X | S

Zbudowany na silniku Unreal Engine 5 i zoptymalizowany pod kątem konsoli Xbox Series X | S, Nikt nie chce umierać przesuwa granice opowiadania historii dla graczy, łącząc fotorealistyczną grafikę i unikalną narrację, aby stworzyć rozgrywkę opartą na fabule.

Chcieliśmy Nikt nie chce umierać łączy świat kina i gier wideo, tworząc dla naszych graczy porywający spektakl. Czerpaliśmy mocno z krajobrazów noir z kultowych filmów, powieści i komiksów, łącząc style lat 30. z futurystycznymi wizjami Nowego Jorku, aby stworzyć świat Nikt nie chce umierać i przekaż tajemnicę i intrygę leżącą w sercu naszej gry.

Schludne otoczenie

Wśród starannie zaprojektowanych lokalizacji w grze znajduje się Zielona Wieża. Kiedy gracze wkraczają na pierwsze miejsce zbrodni, są przytłoczeni bogactwem architektury w stylu art déco, ozdobionej stylizowanymi wzorami, surowymi liniami i płaskorzeźbami, wyraźnie kontrastującymi z unikalnymi narzędziami śledczymi, którymi dysponuje James.

Mieszkanie Jamesa zagłębia się w sedno dystopijnej opowieści Nikt nie chce umierać, z mroczną i ponurą atmosferą. Jego budynek mieszkalny jest zniszczony i brudny, podobnie jak jego życie na początku gry. Jego dom to połączenie zaawansowanej technologii i stylu lat 30. XX wieku, z wbudowanym automatycznym prysznicem odkażającym, co kłóci się z estetyką nowoczesnej łazienki . Jego zaawansowany technologicznie obraz śledczy kontrastuje z odsłoniętymi cegłami mieszkania i mgłą dymu.

Jako zespół jesteśmy podekscytowani widokiem graczy zanurzających się w świecie, w który włożyliśmy tyle wysiłku przez ostatnie cztery lata, co wkrótce będziecie mogli zrobić. Nikt nie chce umierać jest już dostępny na Xbox Series S.

Źródło: news.xbox.com