Za animowaną grafiką science-fiction Roguelike Shoulders of Giants – już dostępne


Jesteśmy bardzo podekscytowani, że wreszcie możemy wypuścić Ramiona Gigantów! Odkąd właśnie wystartowaliśmy, cały zespół Moving Pieces jest dość refleksyjny (a także w równym stopniu nieco przerażony/podekscytowany!), więc pomyślałem, że fajnie byłoby podzielić się kilkoma przemyśleniami na temat aspektu gry, który z którego jesteśmy szczególnie dumni: stylizowana grafika wizualna. Pomyślałem, że fajnie byłoby skorzystać z okazji i porozmawiać o naszych inspiracjach stojących za wyglądem gry.

To niesamowite, jak daleko można posunąć fotorealistyczną grafikę za pomocą najnowszego sprzętu Xbox, ale najbardziej ekscytujące było dla nas stworzenie czegoś, co łączyło najnowsze technologie graficzne, takie jak renderowanie oparte na fizyce, z bardziej stylizowanym podejściem do cieniowania, takim jak cel-shading. To było podstawą naszego technicznego i estetycznego podejścia do oprawy wizualnej Ramiona Gigantów.

Zaczęliśmy od eksperymentowania z tym, jak mogłoby to wyglądać, biorąc wczesne grafiki koncepcyjne i tworząc podstawowe światy bez jakiejkolwiek rozgrywki. Początkowo poszliśmy dalej w kierunku bardziej tradycyjnego efektu cel-shadingu, ale odkryliśmy, że po zmieszaniu kilku fotorealistycznych technik renderowania z tymi detalami naprawdę zaczęły błyszczeć.

Jeśli chodzi o scenografię, wiedzieliśmy, że chcemy, aby gra toczyła się we wszechświecie science-fiction, co oznaczało posiadanie kosmicznego skyboxu pełnego planet, gwiazd i wirujących chmur. Mocno zainspirował nas styl sztuki science-fiction z lat 70. XX wieku i spodobało nam się to, że w tle często pojawiały się olbrzymie planety, aby zachować ciekawość horyzontu.

Podstawowa historia gry polega na tym, że ciemne i zimne siły Entropii przejęły Wszechświat, a zadaniem graczy jest przywrócenie życia i równowagi. Jednym z głównych NPC w grze jest wszechpotężna Sowa ze starożytnego zakonu, a wiele poziomów i rekwizytów znalezionych w grze jest inspirowanych starożytnymi cywilizacjami, takimi jak starożytny Egipt i Grecja.

Wyobrażaliśmy sobie poziomy z opuszczonymi ruinami starożytnego zakonu rozsianymi po poziomach, które gracz może eksplorować. To była główna inspiracja dla wyglądu poziomów i ich układu.

Niektóre rekwizyty i poziomy gry również czerpią inspirację z surrealistycznych obrazów, szczególnie w ostatnim akcie gry. Pomyśleliśmy o szumiących chmurach i schodach wychodzących za horyzont.

zrzut ekranu

Korzystając ze stylizowanego wyglądu, kładziemy nacisk na użycie koloru do opowiedzenia historii Ramiona Gigantów. Jednym z największych motywów w grze jest walka ciemności ze światłem.

Gracz zaczyna każdy poziom ze światem pokrytym ciemnością, a w miarę postępów i ostatecznie pokonując poziom, przywraca go do życia i światła.

Sprawienie, by „jasna” wersja naszych krajobrazów wyróżniała się kolorami, było proste, ale sprawienie, by zimne, ciemne wersje tych obcych światów śpiewały kolorem, nie było trywialne. Nasz dyrektor artystyczny i ja spędziliśmy wiele dni na przeglądaniu palet i ostatecznie zdecydowaliśmy, że musimy ponownie ocenić, co naprawdę oznacza „ciemność”. Postanowiliśmy bardziej pochylić się nad ciemnością jako pojęciem zimna lub braku życia.

W końcu znaleźliśmy kolory i kombinacje oświetlenia, które nadal wyglądały żywo i przyciągały wzrok, ale nadal pozwalały nam wyrazić nasze motywy. Stworzyliśmy piaszczyste pustynie, białe pola śniegu i jarzące się zielenią żrące światy kwasu.

postać

Nie możemy się doczekać, aż gracze wskoczą do stworzonego przez nas świata!

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę gry w sklepie i oficjalną stronę internetową lub dołącz do naszego discorda.

Ramiona Gigantów

Xbox Live

Ramiona Gigantów

Ruchome elementy interaktywne


25

Kontroluj jednocześnie robota z mieczem i kosmiczną żabę-rewolwerowca w Shoulders of Giants, wybuchowo kolorowej grze roguelike science-fiction. Graj sam, ze znajomym lub w czteroosobowej drużynie, przecinając fale wrogów w misji ratowania galaktyki! Siły Entropii sieją chaos wśród gwiazd, deprawując żywe planety i doprowadzając do śmierci cieplnej wszechświata. Prowadzony przez psychiczną Sową, jeden niezdarny zespół ocalałych z kosmosu walczy o przywrócenie równowagi. Tajemniczy mech! Rewelacyjnie strzelający płaz! Razem muszą przebić się przez fale wrogów i przywrócić światło i życie w galaktyce! Zamów grę w przedsprzedaży, aby uzyskać dostęp do limitowanych zestawów barwników ze specjalnymi efektami wizualnymi. Zaskocz swoich znajomych!





Źródło : https://news.xbox.com/en-us/2023/01/27/behind-the-cartoon-sci-fi-artwork-of-roguelike-shoulders-of-giants-out-now/