XDefiant: Mark Rubin broni gry po krytyce i zaprzecza oskarżeniom o pośpiech.

Zapowiedź gry wideo XDefiant: producent Mark Rubin uspokaja graczy

Nowe podejście do gier online

Producent XDefiant Mark Rubin namawiał graczy, aby przeszli dalej, jeśli gra nie jest dla nich odpowiednia, jednocześnie kwestionując twierdzenia, że ​​grę „pośpieszono”, aby uniknąć wydania w tym samym czasie, co inne popularne gry. Opracowany na PS5, Xbox Series X/S i PC, XDefiant został ostatecznie wydany 21 maja, po pewnych opóźnieniach. Pierwotnie ogłoszony jako „Tom Clancy’s

Napotkane wyzwania techniczne

Rubin na Twitterze odpowiedział fanowi, który stwierdził, że gra została „przyspieszona z powodu GTA 6 i Call of Duty Black Ops 6”. Wyjaśnił, że silnik gry nigdy wcześniej nie był używany w strzelance FPS, co wymagało zbudowania wszystkiego od zera. Zwrócił uwagę, że nawet Call of Duty startowało na silniku strzelanki. Rubin przyznał, że silnik XDefiant jest solidny, ale nadal wymaga dużo pracy, co prowadzi do błędów, w przeciwieństwie do innych sprawdzonych silników w tej dziedzinie.

Twierdził, że gra stale się rozwija, z biegiem czasu dodawane są nowe funkcje i poprawiana jest rozgrywka. Rubin podkreślił, że gracze mogą swobodnie decydować, czy gra jest dla nich odpowiednia, czy nie, zachęcając ich, aby pozostali i zobaczyli, jakie ulepszenia wprowadzono.

Obiecująca wizja przyszłości

Dlatego XDefiant oferuje innowacyjne podejście do gier online, oferując stale rozwijające się środowisko gier z potencjałem ciągłego doskonalenia w miarę upływu czasu. Gracze są zaproszeni do samodzielnego odkrywania rozwoju gry i nowych funkcji, które zostaną z nią zintegrowane. Pomimo początkowych wyzwań technicznych, XDefiant obiecuje wyjątkowe wrażenia z gry dla entuzjastów FPS online.

Źródło: www.eurogamer.net