Wywiad z Hyeną Hon na temat wielokrotnie nagradzanej gry konkurencyjnej Crush

Podczas ostatniej edycji Pocket Gamer Connects Jordan w konkursie Very Big Indie Pitch po raz kolejny wyróżniono niezależnych twórców gier, takich jak Hyena Hon. Libańskie studio, w skład którego wchodzą Jawad Karaky i Mostafa Harb, zaprezentowało swoją oryginalną grę Zmiażdżyć!konkurencyjna gra towarzyska, która już wywołuje entuzjazm wśród graczy. Wyzwania, przed którymi stają niezależni deweloperzy w czasach niestabilności gospodarczej, dodają ich historii osobistego charakteru.

Hiena Hon: Odporny duet

Wspólna pasja

Hyena Hon to niezależne studio gier z siedzibą w Libanie, założone przez Jawada Karaky’ego i Mostafę Harba. Duet ten zajmuje się głównie tworzeniem gier zręcznościowych i imprezowych. Czerpią inspirację z fascynujących historii z gier takich jak Larian Studios i ery gier flashowych, takich jak Newgrounds. Pomimo przeszkód nadal realizują swoją pasję tworzenia gier.

Przedstawiamy Crusha!

Ich najnowsze dzieło, Zmiażdżyć!to gra polegająca na rywalizacji dla dwóch graczy, w której każdy uczestnik prowadzi ten sam pojazd. Ta innowacyjna koncepcja, wymyślona podczas game jamu, przekształciła się w większy projekt. Podczas występu na Very Big Indie Pitch pozytywne opinie sędziów potwierdziły jakość gry, której rozgrywka zachwyciła wielu uczestników.

Wyzwania niezależnego programisty

Dynamika niezależnego rozwoju jest szczególnie trudna w Libanie, gdzie inflacja i niestabilność polityczna utrudniają życie twórcom. Mostafa Harb twierdzi, że programiści muszą łączyć pasję z koniecznością finansową, dzięki czemu każdy sukces jest tym cenniejszy. Zasoby finansowe są rzadkie i wymagają ciągłej wytrwałości, aby utrzymać swoje marzenie przy życiu.

Transformacyjne doświadczenie prezentacji

Początkowy stres

Dla duetu pierwszy kontakt z redaktorami był pierwszym, który ujawnił, że początki były stresujące. Jednak reakcja sędziów była wyraźnie entuzjastyczna Zmiażdżyć!zmienił atmosferę. Wrażliwość sędziów na rozgrywkę pomogła złagodzić obawy duetu.

Konstruktywna informacja zwrotna

Informacje zwrotne otrzymane podczas konkursu były niezwykle korzystne. Hyena Hon zapoznała się z każdą sugestią i teraz stara się zastosować te wskazówki, aby ulepszyć swoją grę. To odnowione zaufanie do projektu jest źródłem energii, która motywuje ich do dalszego rozwoju.

Perspektywy na przyszłość i nowe projekty

Ewolucja Crusha!

Zespół ma nadzieję się wzbogacić Zmiażdżyć! z oryginalnym kierunkiem artystycznym i innowacyjną mechaniką gry, aby zmaksymalizować wrażenia z gry. Ich celem jest doszlifowanie tego tytułu przed wypuszczeniem go na Steam.

Innowacyjne pomysły

Oprócz Zmiażdżyć!Hyena Hon rozważa kilka przyszłych projektów, w tym grę edukacyjną o kuchni libańskiej i grę narracyjną skupioną na życiu poety Al Ma’arri. Koncepcje te świadczą o ich kreatywności i chęci dywersyfikacji oferty.

Wydarzenia takie jak Bardzo duży utwór niezależny zapewniają cenną platformę dla niezależnych programistów. Ponieważ Hiena Hon nadal pracuje Zmiażdżyć! i inne pomysły, oczekiwanie na kolejną innowację pozostaje wyczuwalne. Podobne wydarzenia będą odbywać się przez cały rok, umożliwiając innym programistom zabłysnięcie i podzielenie się swoimi dziełami.

Odczyty: 2