Wielozadaniowy musical zespołu Stray Gods+ z Millions of Issues.

Odkryj Stray Gods: muzyczną grę fabularną, która rewolucjonizuje gatunek!

Wprowadzenie: Rewolucyjna gra muzyczna

Stray Gods to muzyczna gra fabularna, która wyróżnia się innowacyjną koncepcją i przesadną ambicją. Opracowana przez niezależne studio Summerfall Studios gra przesuwa granice gatunku, dając graczom pełną kontrolę nad muzyką. W tym artykule zabierzemy Cię za kulisy tworzenia Stray Gods, wyzwania, przed którymi stanął zespół, oraz wyjątkowe występy aktorów, którzy użyczają swoich głosów postaciom.

Odrzucony pomysł, który staje się rzeczywistością

Dla kompozytora Austina Wintory Stray Gods narodził się z odrzuconego pomysłu. Pięć lat temu, na spotkaniu poprzedzającym GDC (Game Developers Conference), Wintory przedstawił znajomemu deweloperowi pomysł na grę muzyczną. Niestety, ten przyjaciel nie był wcale entuzjastycznie nastawiony do tego pomysłu i odrzucił projekt. Jak na ironię, ten odrzucony pomysł ostatecznie stał się grą, o której teraz mówimy.

Spotkanie z Liamem Eslerem: obiecująca współpraca

Chociaż jego przyjaciel nie był zainteresowany projektem, polecił Wintory poznać Liama ​​​​Eslera, programistę, który miał podobne ambicje w zakresie gier narracyjnych opartych na wyborach. Po ożywionej dyskusji na temat ich pasji do musicali narodziła się współpraca między Wintory i Eslerem. Wspólnie stworzyli Stray Gods: The Musical Role Playing Game.

Mieszanka wyborów i muzyki

W Stray Gods gracze wcielają się w Grace, graną przez znaną aktorkę głosową Laurę Bailey, kobietę, która musi udowodnić swoją niewinność w sprawie o morderstwo, korzystając z nowo nabytych mocy muzy. Akcja gry toczy się w uniwersum inspirowanym mitologią grecką, w którym klasyczni bogowie pojawiają się w postaci bożków, takich jak Apollo, Persefona czy Atena. Rozgrywka, która łączy wybory narracyjne i muzykę, daje graczom możliwość wyboru tekstów piosenek, co zmienia zarówno historię, jak i muzykę. W trakcie piosenki Grace musi podjąć decyzję, która wpłynie na resztę historii.

Kolosalne wyzwanie

Zarządzanie wielowątkową historią samo w sobie jest wyzwaniem, ale dodanie elementów muzycznych wymaga dużego wysiłku i koordynacji. Każdy wybór rozwija teksty i muzykę, co stworzyło nieskończoną różnorodność możliwych kombinacji. Niektóre fragmenty piosenek mają do 38 oddzielnych sekcji, z których każda wymaga określonego tekstu i aranżacji muzycznych. Aby jak najlepiej uchwycić tę złożoną historię, Wintory planuje wydać ścieżkę dźwiękową w postaci czterech albumów, z których każdy zawiera inny styl gry.

Zespół uznanych muzyków

Aby skomponować i dyrygować muzyką do Stray Gods, Wintory ściśle współpracował z zespołem autorów piosenek i muzyków. Wśród nich słynne australijskie trio Tripod, które współpracowało już z Wintory przy kilku projektach. Do zespołu kompozytorów dołączyła także Montaigne, australijska piosenkarka znana z udziału w Eurowizji. Nagranie piosenek odbyło się w obecności Troya Bakera, reżysera głosowego gry i głosu Apolla, jednego z głównych bohaterów. Zespół wybrał aktorów, którzy mieli zarówno doświadczenie w świecie gier wideo, jak i znajomość drzew dialogowych, aby zapewnić autentyczne i wciągające przedstawienie.

Wniosek

Stray Gods to rewolucyjna muzyczna gra fabularna, która oferuje graczom wyjątkowe i interaktywne wrażenia. Dzięki wielowątkowej fabule i wpływającym na fabułę wyborom muzycznym ta gra przesuwa granice gatunku. Prowadzony przez utalentowany zespół, w skład którego wchodzą znani aktorzy i doświadczeni kompozytorzy, Stray Gods zapowiada się na wyjątkowe przeżycie dla miłośników gier fabularnych i muzyki.

Źródło: www.gameinformer.com