Wideo: MVG przygląda się bliżej „Impossible Port” Tomb Raidera dla GBA



W zeszłym tygodniu nowy materiał filmowy z oryginalnego 1996 roku Tomb Raider Gra uruchomiona na Game Boy Advance firmy Nintendo została udostępniona online.

Jak być może już wiesz, jest to część „OpenLara” — klasycznego silnika open-source Tomb Raidera, w którym gra została przeniesiona na różne platformy.

Najnowsza wersja wymaga jedynie Game Boy Advance i kompatybilnego kartridża, na którym można uruchomić grę. Twórca gier i YouTuber MVG przyjrzeli się teraz temu projektowi „niemożliwego portu” – wyjaśniając, że w grze nie ma żadnych sekretów ani sztuczek:

„To nic innego jak kod działający na sprzęcie GBA, nie ma nic w środku, które pomagałoby tej grze w szybszym tempie wielokątów lub liczby klatek na sekundę. mocnych stron GBA i naprawdę rozumie również jej ograniczenia”.

MVG zapytało również dewelopera projektu Timura „XProgera” Gagieva o możliwość przeniesienia całej zawartości gry na GBA w przyszłości:

„Powiedział, że będzie [possible], jest przekonany, że pełna gra – wszystkie poziomy, w tym FMV, mogłyby potencjalnie zmieścić się na 32-megabajtowej kasecie GBA ROM, a to jest imponujące, musimy tylko poczekać i zobaczyć”.

Na razie ta wersja GBA zawiera dwa pierwsze poziomy i dom Lary. Co myślisz o tej niesamowitej wersji GBA Tomb Raidera? Zostaw komentarz poniżej.





Źródło : https://www.nintendolife.com/news/2022/01/video-mvg-takes-a-closer-look-at-tomb-raiders-impossible-port-for-gba