Wiązanie długo oczekiwanego Mewgenics Isaaca Creatora ma nowe okno wydawnicze


Pamiętasz Mewgenics? Zwariowany roguelike, który hodował koty, jest pomysłem współtwórcy Super Meat Boy i mistrza The Binding of Isaac, Edmunda McMillena, i od dekady pojawia się i nie działa. Po ogłoszeniu, zawieszeniu i ponownym uruchomieniu wydaje się, że ma nowe okno wydania.

McMillen tweetował gif dwóch uroczych kotów z gry, które wykonują coś, co nazwiemy intymnym ćwiczeniem kota. Tweet prowadzi do strony Steam gry, która zawiera okno wydania 2024.

Czym do cholery jest Mewgenics? W grze zadaniem graczy jest zbieranie i hodowanie setek kotów, które mają trenować i wysyłać do walki. Lub, jak mówi opis Steam, Mewgenics to „turowa, tradycyjna symulacja typu roguelike o kotach!” Gra najwyraźniej może pochwalić się „100 godzinami” rozgrywki, wieloma klasami z ponad 50 unikalnymi umiejętnościami, ponad 200 wrogami i innymi funkcjami.

Mewgenics został po raz pierwszy ogłoszony w 2012 roku, a McMillen określił go wówczas jako „Zdecydowanie najdziwniejszy projekt, nad jakim kiedykolwiek pracowałem”. McMillen pracował nad nią razem z Tylerem Glaielem; para wcześniej współpracowała m.in. Było to oczywiście opóźnione, a jego rozwój został wstrzymany na czas nieokreślony w 2016 roku, kiedy McMillen rozpoczął pracę nad The Legend of Bum-Bo, która miała premierę w 2019 roku. 2018 ogłosił, że przerabia grę, która ma zostać wydana za „kilka lat”.

Gra ma trafić na PC, choć nie wiadomo, czy nadal pojawi się na iOS. Czy nadal interesujesz się Mewgenics? Daj nam znać w komentarzach! Aby uzyskać więcej informacji na temat Edmunda McMillena, rozmawialiśmy z nim w grudniu ubiegłego roku, gdzie omówił swoje życie i karierę, w tym Mewgenics, o czym możesz przeczytać w tym wywiadzie.





Źródło : https://www.gameinformer.com/2022/10/28/the-binding-of-isaac-creators-long-awaited-mewgenics-has-a-new-release-window