Wejdź do koszmarnego świata Scorn już dziś z karnetem Game Pass



Rozmawiamy z dyrektorem operacyjnym Ebb Software Miroslavem Mićeviciem, aby dowiedzieć się więcej o tym, czego się spodziewać, gdy stawiamy pierwsze kroki w Pogarda.


Od dzisiaj posiadacze subskrypcji Game Pass na Xbox Series X|S i Windows mogą wejść do surrealistycznego i koszmarnego świata Pogarda. Z niepokojącego otoczenia, tajemniczego świata i przerażających tworów, Pogarda to jedna z naszych najbardziej oczekiwanych gier, a także jedna z najbardziej tajemniczych: Jak się w nią gra? Czy to strzelanka? Czy będę potrzebować koca zabezpieczającego?

Zanim zanurzyliśmy się w jego intrygujący świat — i aby odpowiedzieć na niektóre z naszych najbardziej palących pytań — mieliśmy okazję porozmawiać z dyrektorem operacyjnym Ebb Software Miroslavem Mićeviciem, aby dowiedzieć się więcej o tym, czego możemy się spodziewać, gdy po raz pierwszy postawimy stopę w grze. inspiracje stojące za jego niesamowitym projektem artystycznym i jak to było tworzyć ścieżkę dźwiękową do czegoś, co jest tak… oślizgłe.


Dziękujemy za poświęcenie czasu, aby usiąść z nami i porozmawiać o niedawno wydanej grze, Pogarda. Na początek, czy możesz opowiedzieć nam więcej o inspiracji przy tworzeniu świata gry?

Bardzo dziękuję za możliwość dyskusji Pogarda z Tobą. Pogarda inspiruje się sztuką, filozofią, literaturą i filmem. Można powiedzieć, że korzenie tkwią w filozofii egzystencjalistycznej, twórczości HR Gigera i Zdzisława Beksińskiego, filmach Cronenberga, Lyncha i tym podobnych. Wszystko to można uznać za mające wpływ na proces twórczy PogardaDyrektor gry Ljubomir Peklar.

Pogarda został opisany jako „atmosferyczna, pierwszoosobowa przygoda z horrorem”. Czy powiedziałbyś, że wpisuje się to w ten sam ton, co inne w tym gatunku? Droga Esther oraz Poszedł do domu? Czy te gry, czy inne, były inspiracją do stworzenia? Pogarda?

Może lepszym opisem byłaby „surrealistyczna koszmarna przygoda”. Trudno znaleźć bezpośrednie odniesienia wśród gier wideo, ale to tak, jakbyś był w galerii obserwującej mroczny surrealistyczny obraz. Teraz wyobraź sobie, że wskakujesz prosto do tego obrazu, tworząc z niego żywe otoczenie. To w zasadzie co Pogarda jest.

Najwyraźniej prace HR Gigera („Obcy”) zostały zainspirowane wyglądem gry – i wygląda niesamowicie ze wszystkiego, co widzieliśmy. Czy współpracowałeś z innymi artystami związanymi z jego formą sztuki, aby przybliżyć świat? Pogarda do życia? Jaka była najtrudniejsza część kopiowania tej formy sztuki do projektu środowiska?

Dziękuję Ci bardzo. Największym wyzwaniem było stworzenie każdego zasobu w grze, ponieważ każdy z nich jest unikalnie wykonany ręcznie. W większości przypadków nie używasz tej metody podczas tworzenia gier wideo. Ale Pogarda, jak powiedziałeś, jest rodzajem replikacji formy sztuki. Cały zespół rzeźbiarzy był zaangażowany w dokładną rekonstrukcję naprawdę strasznego koszmaru. Wcale nieprzyjemne zadanie.

Zrzut ekranu z pogardą

Kiedy pracujesz z tak stonowanymi kolorami, jaka jest sztuczka, aby kluczowe punkty zainteresowania pojawiły się u gracza?

Oświetlenie. Dźwięk. Muzyka. Gracze powinni otworzyć swoje zmysły, a gra zahipnotyzuje ich i poprowadzi tam, gdzie powinni być. Zespół ds. oświetlenia naprawdę wykonał świetną robotę, ulepszając wrażenia i udzielając wskazówek biednym duszom, które utknęły w świecie Scorn.

Czy poza wpływem HR Gigera są inni mistrzowie horroru ciała, którymi inspiruje się zespół? Czy są jakieś obawy ze strony zespołu programistów, które wprowadziłeś do życia? Pogarda?

Przeważnie jest to strach przed byciem człowiekiem. Powiedzmy „Mucha” Cronenberga, „Główka do wycierania” Lyncha, a nawet „Metamorfoza” Kafki.

Zrzut ekranu z pogardą

Czy poza efektami wizualnymi, które są niesamowicie uderzające, możesz opowiedzieć o projekcie audio w grze? Jak to było tworzyć dźwięk dla czegoś tak… oślizgłego? Jakich obiektów użyłeś jako punktu odniesienia?

Nasi projektanci dźwięku to szalona grupa. Zespół wykonał wiele epickich sesji nagraniowych, które obejmowały niszczenie wszelkiego rodzaju rzeczy. Warzywa, drewno, kora, tektura, krzesła, fajki, mięso, kamienie. Ty to nazwiesz, prawdopodobnie zniszczyli i zarejestrowali.

W związku z tym, czy możesz porozmawiać z nami o wyborze muzyki do gry? Co weszło w proces podejmowania decyzji, aby znaleźć ścieżkę dźwiękową, która uderza w nastrój tego świata.

Mieliśmy z tym dużo szczęścia, ponieważ Lustmord, genialny kompozytor muzyki dark ambient, dowiedział się o grze i skontaktował się z nami. Wiedział Pogarda idealnie pasował do jego stworzenia. I to się po prostu stało. Również Aethek, inny wielki kompozytor, miał podobne odczucia. Pogarda wabi ludzi do siebie, nie można oprzeć się wewnętrznemu popędowi.

Pogarda

Co najbardziej Cię ekscytuje w wydaniu gry pierwszego dnia w ramach Game Pass?

Już sam ten fakt jest niesamowity! Tak wielu graczy z Game Pass na Xbox Series X|S i Windows będzie miało okazję zagrać w tę grę już pierwszego dnia. Lepszego startu nie mogliśmy sobie wyobrazić. Cały zespół jest tym bardzo podekscytowany.


Jeszcze raz dziękuję, Miroslav, za poświęcenie czasu na rozmowę z nami o tej niesamowitej grze. Pogarda jest już dostępny na Xbox Series X|S, Windows, a także w Xbox Game Pass i PC Game Pass.

Pogarda

Xbox Live
Xbox Graj w dowolnym miejscu

Pogarda

Kepler Interactive


498

39,99 USD

Przepustka do gry na PC

Xbox Game Pass

Scorn to klimatyczna, pierwszoosobowa gra przygodowa z horrorem osadzona w koszmarnym wszechświecie dziwnych form i ponurego gobelinu. Został zaprojektowany wokół idei „bycia wrzuconym w świat”. Odizolowana i zagubiona w tym wymarzonym świecie, będziesz eksplorować różne połączone regiony w nieliniowy sposób. Niepokojące środowisko to sama postać. Każda lokacja zawiera własny motyw (historię), łamigłówki i postaci, które są integralną częścią tworzenia spójnego świata. W trakcie gry otworzysz nowe obszary, zdobędziesz różne zestawy umiejętności, broń, różne przedmioty i spróbujesz zrozumieć przedstawione ci zabytki. CECHY ROZGRYWKI Spójny, „zamieszkany” świat Scorn toczy się w otwartym świecie z różnymi połączonymi regionami. Każdy region jest strukturą przypominającą labirynt z różnymi pokojami i ścieżkami do odkrycia. Cała historia rozgrywa się w grze, bez przerywników, które odwracają uwagę od makabrycznej rzeczywistości żywego, oddychającego świata, w którym się znajdujesz. Ale miej oczy szeroko otwarte – gra nie okaże ci sympatii, jeśli coś przegapisz ważne w twoich niespokojnych podróżach. Pełna świadomość ciała Gracze doświadczą lepszej immersji, będąc świadomymi ciała i ruchu postaci. Interakcja ze światem jest realistyczna – przedmioty są podnoszone rękami (zamiast tylko unosić się w powietrzu), maszyny i instrumenty są obsługiwane przez chwytanie elementów sterujących itp. Zarządzanie zapasami i amunicją Twój ekwipunek jest zdefiniowany i ograniczony. Odgrywa to dużą rolę w utrzymaniu gracza w jeszcze większym stanie świadomości przez całą grę. Gracze będą musieli zastanowić się, kiedy walczyć, a kiedy kryć się i jak ich działania wpływają na otaczający ich świat. Do awansu potrzebne będą różne style gry.





Źródło : https://news.xbox.com/en-us/2022/10/14/enter-the-nightmarish-world-of-scorn-today-with-game-pass/