Wczesna premiera No Rest for the Wicked na PC: ekskluzywna gra Game Informer

No Rest for the Wicked pojawi się we wczesnym dostępie na PC 18 kwietnia, ale przed tą premierą nadchodząca gra akcji RPG od dewelopera Moon Studios, za Ori and the Blind Forest i Will of the Wisps, pojawi się na okładce najnowszego wydania magazynu Informator gier. Po kilkugodzinnych testach gry z kilkoma tropami z Moon Studios w Wiedniu w Austrii w zeszłym miesiącu mamy całkiem niezłe pojęcie o tym, czego się spodziewać po wersji No Rest for the Wicked we wczesnym dostępie.

Nowe wyzwanie dla Moon Studios

Oboje jesteśmy podekscytowani publikacją. Gra jest jak dotąd całkiem przyjemna i reprezentuje unikalne podejście do Moon Studios. No Rest for the Wicked Dyrektor techniczny i produkcyjny oraz współzałożyciel Moon Studios, Gennadiy Korol, a także dyrektor generalny i dyrektor kreatywny studia, Thomas Mahler, są zdeklarowanymi perfekcjonistami, jeśli chodzi o tworzenie gier i byliśmy ciekawi, jak to zrobić działa z wersją wczesnego dostępu, w której zazwyczaj występują błędy i problemy.

Nowy paradygmat dla zespołu

Okazało się, że wymagało to zmiany mentalności całego zespołu. – To naprawdę dziwne, prawda? „, powiedział mi Mahler. „To prawie jak bycie nagim. Jako artyści zawsze trochę się boicie oglądać zrzuty ekranu i inne rzeczy na ekranie. To coś w stylu: „O mój Boże, widzę te wszystkie problemy”. Ale myślę, że w przypadku gier o takiej złożoności po prostu nie ma innego wyjścia [qu’une sortie en Early Access]. Albo robisz mniejsze rzeczy i nie boisz się ryzykować, wtedy możesz je udoskonalić, albo robisz grę na taką skalę i akceptujesz, że nie wszystko będzie idealne od razu. Ale myślę, że jest w porządku, bo z czasem tak będzie. »

Mahler twierdzi, że dopóki gra sprawia przyjemność, ludzie będą chętniej wybaczać potencjalne problemy. Pomocne jest również uruchomienie No Rest for the Wicked we wczesnym dostępie, gdy gracze (idealnie) rozumieją, że gra jest w fazie rozwoju. Wierzy także, że w grach następuje zmiana, w której ludzie nadal chcą dobrze wyglądających gier z „szaloną grafiką i tak dalej”, ale przede wszystkim chcą czegoś, co przede wszystkim będzie sprawiać przyjemność.

Równowaga pomiędzy perfekcjonizmem i innowacyjnością

Korol twierdzi, że zespół wierzy, że No Rest for the Wicked będzie nadal dobrze dopracowanym tytułem, gdy w przyszłym miesiącu pojawi się we wczesnym dostępie, i po kilku godzinach grania zgadzam się z tym – nie wydaje się to tak przytłaczające. rozwój i więcej niż jedną prawie ukończoną grę, na temat której zespół chce zebrać opinie przed wydaniem większej ilości zawartości. Oczywiście tak nie jest, ponieważ zespół wciąż planuje dodać wiele rzeczy.

Wniosek

No Rest for the Wicked pojawi się we wczesnym dostępie na PC 18 kwietnia. Czekając na premierę, odkryj tę funkcję, która szczegółowo opisuje plan wczesnego dostępu i zawartość końcową gry No Rest for the Wicked, a następnie obejrzyj ponad 25 minut rozgrywki w naszej prezentacji nowego rozgrywki w No Rest for the Wicked.

Źródło: www.gameinformer.com