Warhammer 40,000: Boltgun, gra FPS w stylu retro pełna krwi
Warhammer 40,000: Boltgun to szalona gra akcji w stylu retro inspirowana latami 90., w której pojawia się lawina pikselowanej krwi. Wcielając się w Kosmicznego Marines, gracze mają okazję przebić się przez różne środowiska inspirowane uniwersum Warhammer 40 000. Z radością ogłaszamy kolejne rozszerzenie do naszej sagi o grach Warhammer 40 000 nakręconej z przeszłości!
Kuźnie Zepsucia: więcej wrogów, więcej poziomów, więcej chaosu
Forges of Corruption oferuje więcej wrogów, więcej poziomów i jeszcze więcej chaosu. Przyjrzyjmy się bliżej procesowi tworzenia idealnego wroga, który wyrazi Twoją wściekłość mściciela, zaczynając od wrogów!
Wybór najlepszych wrogów
Uniwersum Warhammera 40 000 jest pełne niesamowitych ilustracji postaci. Nasz zespół został zepsuty pod względem wyborów wroga. Po utworzeniu solidnej biblioteki referencyjnej można rozpocząć proces tworzenia retro-wrogiego duszka. Szczególną uwagę przywiązujemy do ogólnych kształtów postaci, podkreślając heroiczne proporcje i tworząc sylwetki łatwo rozpoznawalne przez graczy.
Przesadne kąty
W ten sam sposób, w jaki modelujemy postacie, animacje skupiają się na przesadnych pozach i taktowaniu klatek, które wzmacniają intencję animacji. Aby uchwycić magię retro, używamy minimalnej liczby klatek, aby wypełnić każdą animowaną przestrzeń wszystkimi pożądanymi informacjami wizualnymi.
Efekty specjalne
Kiedy wróg zostanie wymodelowany, animowany i wyrenderowany, pracujemy nad efektami specjalnymi. Dodaje to dynamiki i interaktywności, zgodnie z określoną mechaniką gry. Każdy atak wroga w Boltgun dzieli się na trzy różne typy, każdy z unikalnym wyglądem, dzięki czemu gracze mogą je łatwo rozróżnić.
Krew i wnętrzności
Znakiem rozpoznawczym Boltguna jest stylizowana gore. Stworzyliśmy system gore, który pozwala graczom pozostawiać ślady bitewne tam, gdzie wrogowie zostali pokonani. Wreszcie, każdy wróg ma zestaw niestandardowych części ciała, które rozpraszają się, gdy wróg zostaje zniszczony, dodając dodatkową warstwę szczegółów do interaktywnego doświadczenia.
Dom dla naszych wrogów
Wreszcie, niezbędne jest zapewnienie naszym wrogom odpowiedniego miejsca do życia. Używamy motywu wizualnego do ustawienia sceny, dodajemy naklejki, aby wzbogacić podłogi i ściany, a także przemyślaną bibliotekę rekwizytów, aby wzmocnić narracyjny aspekt mapy.
Teraz masz przegląd technik, których użył zespół Auroch do stworzenia wrogów w Warhammer 40,000: Boltgun. Zanurz się w chaotycznym wszechświecie dzięki rozszerzeniu Forges of Corruption, dostępnemu już na Xbox Series X|S, Xbox One i PC. Gratka dla fanów gier retro!
Źródło: news.xbox.com