25-lecie Valve – przemyślenia Gabe’a Newella
Valve wypuściło niedawno film dokumentalny z okazji 25. rocznicy serii Half-Life. W dokumencie Gabe Newell, założyciel firmy, podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat różnic między opóźnioną grą a pospieszną premierą. Jego uwagi rzuciły światło na zasady firmy i podejście do tworzenia gier.
Gabe Newell wyraził pogląd, że opóźniona gra, choć powoduje niedogodności, może skutkować lepszym produktem końcowym. Podkreślił, że „spóźnienie jest tylko na chwilę, a ssanie jest na zawsze”, podkreślając znaczenie poświęcenia czasu na udoskonalenie gry przed udostępnieniem jej publicznie. Ta perspektywa oferuje intrygujące spojrzenie na zaangażowanie Valve w dostarczanie swoim odbiorcom wysokiej jakości wrażeń z gier.
Inspiracja Gabe’a od Miyamoto
Warto dodać, że Gabe Newell już wcześniej zdradzał swój podziw dla Shigeru Miyamoto, czyli legendarnego twórcy Mario. Uważa, że gry Miyamoto przyczyniły się do jego rozwoju jako programisty. Ciekawe, jak ten podziw dla twórczości Miyamoto wpłynął na podejście Valve do tworzenia gier, a firma wypuszczała tytuły nawet na Nintendo Switch, platformę ściśle związaną z twórczością Miyamoto.
Związek Valve z Nintendo
Współpracę Valve z Nintendo dodatkowo podkreśla wydanie Portal: Companion Collection na Switchu oraz pozytywna reakcja firmy na model OLED. Zmiany te pokazują synergię między obiema firmami i potencjał przyszłej współpracy w branży gier.
Twoje myśli?
Co sądzisz o cytacie Gabe’a Newella i jego podejściu do tworzenia gier? Zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami w komentarzach poniżej i dołączenia do dyskusji.
Źródło: www.nintendolife.com