Valve: Założyciel przedstawia swoje poglądy na temat opóźnień gier

25-lecie Valve – przemyślenia Gabe’a Newella

Valve wypuściło niedawno film dokumentalny z okazji 25. rocznicy serii Half-Life. W dokumencie Gabe Newell, założyciel firmy, podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat różnic między opóźnioną grą a pospieszną premierą. Jego uwagi rzuciły światło na zasady firmy i podejście do tworzenia gier.

Gabe Newell wyraził pogląd, że opóźniona gra, choć powoduje niedogodności, może skutkować lepszym produktem końcowym. Podkreślił, że „spóźnienie jest tylko na chwilę, a ssanie jest na zawsze”, podkreślając znaczenie poświęcenia czasu na udoskonalenie gry przed udostępnieniem jej publicznie. Ta perspektywa oferuje intrygujące spojrzenie na zaangażowanie Valve w dostarczanie swoim odbiorcom wysokiej jakości wrażeń z gier.

Inspiracja Gabe’a od Miyamoto

Warto dodać, że Gabe Newell już wcześniej zdradzał swój podziw dla Shigeru Miyamoto, czyli legendarnego twórcy Mario. Uważa, że ​​gry Miyamoto przyczyniły się do jego rozwoju jako programisty. Ciekawe, jak ten podziw dla twórczości Miyamoto wpłynął na podejście Valve do tworzenia gier, a firma wypuszczała tytuły nawet na Nintendo Switch, platformę ściśle związaną z twórczością Miyamoto.

Związek Valve z Nintendo

Współpracę Valve z Nintendo dodatkowo podkreśla wydanie Portal: Companion Collection na Switchu oraz pozytywna reakcja firmy na model OLED. Zmiany te pokazują synergię między obiema firmami i potencjał przyszłej współpracy w branży gier.

Twoje myśli?

Co sądzisz o cytacie Gabe’a Newella i jego podejściu do tworzenia gier? Zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami w komentarzach poniżej i dołączenia do dyskusji.

Źródło: www.nintendolife.com