Urocze psy Pupperazzi pójdą za tobą, dopóki ich nie pokochasz


Jeśli czujesz się przygnębiony ogólnym stanem świata w 2022 r. i potrzebujesz pomocy, oto pomysł dla Ciebie: co powiesz na zrobienie kilku zdjęć uroczych psów?

W szczególności psy w Pupperazzi, najnowszej grze niezależnego studia Sundae Month. W przeważającej części, według głównego dewelopera Isobel Shasha, jest to, co jest napisane na opakowaniu. „To gra, w której robisz zdjęcia psom i myślę, że ludzie naprawdę mogą się z tym połączyć”.

Wchodząc do Pupperazzi pewnego dnia, stwierdzam, że Shasha ma rację. Wychodzę przed chatę na plaży, gdzie wyluzowany szczeniak imieniem Sea Dog instruuje mnie, jak korzystać z aparatu i żąda zdjęcia samego siebie, zanim wypuszcza mnie na plażę pokrytą psami, abym robił zdjęcia do syta. Jest tam kupka psów, dużych i małych, w różnych kolorach, goniących się po plaży, a kiedy je pogłaskam, też szczęśliwie podążają za mną. Mogę rzucić im kij lub (głupawo) banana, aby pobiegli za nimi, albo spróbować ustawić ładne ujęcie szczęśliwego psa siedzącego przed latarnią morską na końcu plaży, otoczonej oceanem. A potem przesyłam moje zdjęcia do „Dog Net”, sieci społecznościowej w grze, gdzie otrzymuję informacje zwrotne na temat moich licznych zdjęć, dopóki moja publiczność nie zirytuje się na mnie za spamowanie ich zdjęciami uroczych psów (jak śmiesz!) i tymczasowo przestaje je oceniać .

Shasha pracuje w Sundae Month od momentu powstania studia osiem lat temu, kiedy to jego założyciele spotkali się w Vermont w Champlain College. Zespół, który obecnie składa się z dziesięciu do jedenastu osób pracujących nad Pupperazzi, ma eklektyczne portfolio, w tym side-scrollową komediowo-przygodową grę o nazwie Dad Quest, w której używasz swojego niezniszczalnego dziecka jako broni, oraz antyprzygodową grę Pamiętniki z woźny kosmodromu. Utrzymali również światło, wykonując mnóstwo pracy dla klientów zewnętrznych, głównie tworzenie gier, a także niektóre aplikacje edukacyjne.

Utrzymanie tej równowagi oznaczało, że Sundae Month musiał po cichu anulować wiele projektów, mówi Shasha, ale dzięki Pupperazzi zespół był w stanie zebrać się razem, aby stworzyć odpowiedni „duży” projekt. Pomysł na Pupperazzi wziął się z wewnętrznego game jamu, który zespół przeprowadził na przełomie 2018 i 2019 roku, kiedy ktoś wpadł na pomysł robienia zdjęć psom. Początkowo dżem miał trwać tylko dwa tygodnie, ale zamiast tego trwał dwa miesiące. Gra, która z tego wyszła, bardzo różniła się od tego, czym ostatecznie będzie Pupperazzi, ale dostarczyła zalążka.

Miałem nadzieję, że możemy podkreślić, że gracze mogą po prostu bawić się i robić zdjęcia tak, jak chcą.


„Na początku 2019 roku mieliśmy bezpośrednią, lokalną grę zręcznościową dla wielu graczy, w której w zasadzie byłeś na małej arenie i był to podzielony ekran, a celem było zasadniczo robienie zdjęć jak jak najwięcej różnych psów” – mówi Shasha. „To było bardzo głupie.”

Chociaż początkowe doświadczenie było niechlujne, zespół uznał, że psy są tak urocze i zabawne, że się z nimi bawią, że zdecydowali się ponownie uruchomić projekt, aby uzyskać odpowiednie, pełne wrażenia. Przerzucili się na tryb dla jednego gracza i rozwinęli system punktacji, aby skupić się bardziej na robieniu kreatywnych zdjęć niż na prostym polowaniu na psie padlinożercy.

Shasha jest zachwycona, że ​​Pupperazzi najwyraźniej pojawił się jako część fali nowych fotograficznych gier wideo, obok New Pokemon Snap, Beasts of Maravilla Island, TOEM, Eastshade, Umarangi Generation i Toripon – choć nie próbowała na tym skorzystać konkretnie. Mówią, że uważają, że ostateczna forma Pupperazzi mogła być nieumyślnie zainspirowana „pamięcią Pokemon Snap”, ale została ukształtowana bardziej przez ich fascynację społecznościami fotografów gier online — ludźmi, którzy robią wszystko, aby robić ciekawe zdjęcia we wszelkiego rodzaju wirtualnych środowiska.

„Osobiście, chociaż uwielbiam Pokemon Snap, nie sądzę, że jest to tak bardzo gra o fotografii, w dziwny sposób” – mówi Shasha. „Gra nie kładzie dużego nacisku na wyrażanie siebie za pomocą zdjęć. To bardziej klimat poszukiwania padlinożerców. Co jest w porządku i jest idealne do tego, czym jest, ale… ostatecznie miałem nadzieję, że możemy podkreślają, że gracze mogą po prostu bawić się i robić zdjęcia tak, jak chcą”.

Oficjalne zrzuty ekranu Pupperazzi

Dodają, że ponieważ Pupperazzi jest dość otwarty w sposobie, w jaki pozwala ci robić postępy – czy to poprzez eksplorację i zabawę z psami, kończenie próśb o zdjęcia, czy robienie zdjęć dla zabawy – pozwala uniknąć pułapki „nadmiernego gatunek, który łatwo może wpaść w pułapkę zbytniego koncentrowania się na arbitralnych partyturach i utrudniania kreatywności. Zawiera wiele narzędzi do dostosowywania, takich jak obiektywy i filmy, które dodają różne efekty, takie jak rybie oko, czarno-białe i inne, ale wszystko to jest opcjonalne i zależy od uznania fotografa.

„Myślę, że dla graczy, którzy są bardzo zainteresowani robieniem wyjątkowych zdjęć, staraliśmy się włożyć jak najwięcej dla tych ludzi” – kontynuują. „Prawdopodobnie to, co robi większość fotografów [games] są po to po prostu mieć dużą kontrolę nad obrazem, dzięki czemu można sprawić, że będzie on wyjątkowy, a to, pod pewnymi względami, jest w interesujący sposób sprzeczne z demokratyzacją fotografii i upewnieniem się, że każdy ma dostęp do czegoś, co może za pomocą zrobić zdjęcie. Każdy gracz w [Pupperazzi] zacznie się od zrobienia tego samego zdjęcia Sea Dogowi w zatoce latarni morskiej, a to doświadczenie nadal będzie wyjątkowe dla każdego gracza. Nie jest więc problemem to, że mamy wszystkie te zdjęcia, które są w zasadzie takie same, ale próba dodania tych narzędzi była wielką aspiracją, aby niektórzy gracze mogli dokładniej zapoznać się ze zdjęciami, jeśli chcą.

Po prostu głaskanie psów jest nieskomplikowane.


Shasha mówi mi, że podejrzewają, że Pupperazzi może być ostatnim „dużym” projektem, nad którym od jakiegoś czasu pracuje Sundae Month, i że zespół jest w trakcie zastanawiania się nad własną przyszłością, ponieważ ogranicza pracę poza klientem i bierze pod uwagę to, co jego poszczególni członkowie chcesz popracować. Ale nadal są zaangażowani w utrzymywanie Sundae Month razem, tworzenie własnych gier i długoterminowe wspieranie Pupperazzi. Na razie Shasha mówi, że ich największą nadzieją jest to, że Pupperazzi będzie w stanie zaskoczyć swoich odbiorców, którzy mogą nie oczekiwać ukrytej głębi w grze, która wydaje się być tak prosta.

„Tak, to tylko gra polegająca na robieniu zdjęć psom i jest to rodzaj natychmiastowego, wirusowego, powierzchownego uznania, które ludzie mają za to”, mówią. „To nieskomplikowana radość po prostu głaskać psy i widzieć, jak wychodzą z nich małe serduszka, rzucać w nie jedzeniem, bawić się z nimi i robić małe fotki, i to jest całkowicie w porządku.

„Do tej pory grałem w tę grę bardziej niż prawdopodobnie ktokolwiek inny na Ziemi i nadal lubię robić zdjęcia w grze, co mnie zaskakuje, ponieważ można by pomyśleć, że się zestarzeje. Ale lubię ustawiać się w kolejce fajne ujęcie i obróć aparat między portretem a krajobrazem i zrób zdjęcie w odpowiednim momencie, tak aby było przekrzywione i umieść je na Slacku, a reszta zespołu powiedziała: „Och, to fajne zdjęcie. Jak to się stało łapiesz to?'”

Rebekah Valentine jest reporterką wiadomości dla IGN. Możesz ją znaleźć na Twitterze @karolina.





Źródło : https://www.ign.com/articles/pupperazzi-adorable-dogs-follow