Twórcy Halo Infinite ujawniają, że tryb Kuźni inspirowany Pokémonami to także świetne narzędzie kontroli jakości



Tryb Halo Infinite Forge okazuje się pomagać grze na więcej sposobów, niż oczekiwano. Niedawno ujawniono, że stworzony przez fanów tryb Kuźni o nazwie Digletts (tak, podobnie jak pokemon) jest niezwykle przydatny, jeśli chodzi o pomoc zespołowi programistów.

Według Kotaku, John Junyszek, menedżer społeczności 343 Industries, opublikował niedawno tweet z pytaniem fanów, jaka jest ich ulubiona gra Forge. Linz, gracz rywalizujący w Halo, odpowiedział Digletts i właśnie tam Junyszek ujawnił, że ten tryb pomógł zespołowi z rejestracją strzałów oraz jeśli chodzi o „opóźnienia i tworzenie sieci”.

W minigrze Digletta gracze zostają wrzuceni do dziury w ziemi, z której nie mogą uciec i nie mają nic poza karabinem snajperskim otoczonym przez innych graczy. Ilekroć zdecydują się wstać i wyjrzeć przez dziurę, pozostawiają tylko odsłoniętą głowę, aby inni gracze mogli strzelić im w głowę.

Aby uzyskać więcej wiadomości GameSpot, sprawdź te historie:

Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.





Źródło : https://www.gamespot.com/articles/halo-infinite-dev-reveals-hit-pokemon-inspired-forge-mode-is-also-a-great-qa-tool/1100-6510584/?ftag=CAD-01-10abi2f