Twórcy gier znajdują swoje „supermoce” na Game Camp Xbox Game Studios


Xbox Game Studios Game Camp powstał w 2020 roku z przekonania, że ​​niezwykły talent jest wszędzie. Celem programu jest umożliwienie ludziom z tradycyjnie marginalizowanych społeczności i nietradycyjnych środowisk wykorzystanie ich potencjału w branży gier i rozwój dobrze prosperujących społeczności i branż gier w miejscach na całym świecie.

W tej serii pytań i odpowiedzi naszym celem jest podkreślenie historii absolwentów Game Camp dzięki wyjątkowym podróżom związanym z tworzeniem gier. Dzisiaj porozmawiamy z dyrektorem generalnym i dyrektorem kreatywnym LemonJuice Game Studio, Austinem-Taylorem Caldwellem, o jego doświadczeniach z Game Camp i jego obecnym projekcie, Poza nocnym światłemtrójwymiarowa gra przygodowa z horrorem, która rzuca światło na zdrowie psychiczne i uzależnienia.


Opowiedz nam o sobie (jeśli dotyczy: o zespole i grze, nad którą pracujesz)?

Nazywam się Austin-Taylor Caldwell. Podobnie jak większość innych osób z branży gier, dorastałem grając w gry wideo. Jednak myśl o zrobieniu kariery w grach była dla mnie śmieszna od najmłodszych lat. Wychowałem się w najbiedniejszym hrabstwie w moim stanie, gdzie zasoby i powiązania z przemysłem technologicznym były bardzo odległe i nieliczne. Szybko do 2020 roku zdecydowałem się skoczyć na głęboką wodę i założyłem LemonJuice Game Studio, aby tworzyć kinowe gry z gatunku horroru. Od solowego rozwoju po Game Camp, LemonJuice liczy obecnie 20 członków, którzy ściśle współpracują nad naszym obecnym tytułem, Poza nocnym światłem. Jest to gra przygodowa z horrorem 3D, która koncentruje się na zdrowiu psychicznym i uzależnieniach w nadziei, że rzuci światło na ten temat i potencjalnie pomoże osobom zmagającym się z tymi chorobami każdego dnia.

Dlaczego zdecydowałeś się na centrum Poza nocnym światłem na temat zdrowia psychicznego i uzależnień?

Poza nocnym światłem koncentruje się wokół badania, że ​​kiedy umieramy, nasz mózg ma jeszcze siedem minut aktywności, w tym czasie nasze życie „przelatuje nam przed oczami”. Nasza bohaterka Jolene jest w ostatnich siedmiu minutach i jeszcze o tym nie wie. Ściga się przez ten dziwny świat w ciele porcelanowej lalki, ścigana przez Śmierć, aby odzyskać pamięć o tym, co się jej przydarzyło i jak może dostać drugą szansę na życie.

Straciłem matkę w 2019 roku przez uzależnienie od narkotyków i to był prawdopodobnie najtrudniejszy moment w moim życiu. Rok później dowiedziałam się od mojej terapeutki, że mam zarówno depresję, jak i stany lękowe… co nie poprawiło sytuacji. Poza nocnym światłem jest zbudowany z prawdziwych traum i doświadczeń prawdziwych ludzi, aby pokazać graczom, którzy zmagają się z podobnymi, jeśli nie dokładnymi problemami, że nie są sami.

„Xbox Game Studios Game Camp nauczyło mnie rzeczy, których w innym przypadku zajęłoby mi 10 lat. Game Camp pomógł mi zidentyfikować moje „supermoce” w rozwoju i skoncentrować się na tym, zamiast marnować czas”.

Austin-Taylor Caldwell, dyrektor generalny i kreatywny LemonJuice Game Studio

Przeprowadź nas przez proces tworzenia gier, zanim dołączyłeś do Xbox Game Studios Obóz gier?

Przed Game Camp nauczyłem się projektowania gier, korzystając z dokumentacji Unreal Engine i tony YouTube. Praca na pełen etat sprawiała, że ​​poświęcanie czasu na naukę tworzenia gier było trudne, ale nie niemożliwe. Budziłem się kilka godzin wcześniej, aby przejść przez kilka lekcji lub dodać nową funkcję do mojego projektu, a następnie szedłem do pracy i wykorzystywałem swój lunch na badanie różnych systemów lub rozwiązywanie problemów, które mogłem napotkać tego ranka. Powrót do domu po pracy był wtedy, kiedy naprawdę włożyłem dużo pracy, pozostając na nogach znacznie później niż powinienem, aby kontynuować dodawanie funkcji do mojego projektu i uczyć się wszystkiego, co mogłem, aby stworzyć grywalny produkt.

Jakie najważniejsze wnioski wyciągnąłeś z Xbox Game Studios Game Camp?

Xbox Game Studios Game Camp nauczyło mnie rzeczy, których w innym przypadku zajęłoby mi 10 lat. Game Camp pomógł mi zidentyfikować moje „supermoce” w rozwoju i skoncentrować się na tym, zamiast marnować czas, próbując wyróżnić się w każdy dział. Samo to jest nieocenione, ale co więcej, nauczyło mnie również, jak zarządzać zespołem, komunikować się i nawiązywać kontakty w celu nawiązania długotrwałych relacji, jak tworzyć i zarządzać potokiem rozwoju i wiele więcej. Game Camp naprawdę zmienił moje życie.

Co cię ekscytuje w procesie tworzenia gry?

Widok pierwszego prototypu to uczucie, którego nie da się opisać słowami. Spędzanie wielu dni na tworzeniu tego świata i patrzeniu, jak ożywa, jest fascynujące. Reżyserowanie tego jest dla mnie niezwykle zabawne i patrzenie, jak inni czerpią inspirację i patrzenie, jak ich oczy rozświetlają się na myśl o nowym pomyśle, który proponują, jest tym, co sprawia, że ​​tworzenie gier jest tak piękne.

Jakie wyjątkowe wyzwania pokonały Twoje zespoły programistów? Czy były jakieś narzędzia/usługi, które pomogły temu zaradzić?

Największym wyzwaniem, przed którym stanęliśmy, było przestawienie naszego projektu 2D z Unity na projekt 3D, który jest teraz w Unreal Engine. Konieczność przebudowania kodu w innym języku zajęła trochę czasu, ale dokumentacja Unreal Engine pomogła nam jako zespołowi zebrać się i teraz znów stąpamy po ziemi i pędzimy!

Obraz zawierający 5 prototypowych postaci.

Opowiedz nam o narzędziach, których używasz do tworzenia gier i dlaczego.

Używamy Unreal Engine 5 i Quixel Megascans Poza nocnym światłem . Zdecydowaliśmy się pracować na silniku Unreal Engine 5, ponieważ ilość udostępnianych bezpłatnie narzędzi naprawdę przechyla szalę tego, co możemy osiągnąć. Ponadto posiadanie Megascanów, których możemy z łatwością używać i łatwo importować do Unreal Engine, jest niesamowite do malowania bardzo szczegółowego i wciągającego środowiska.

Czy możesz nam opowiedzieć o swoich doświadczeniach ze współpracy z mentorem Xbox Game Studios i czego nauczyłeś się od niego o procesie tworzenia gry?

Współpraca z naszą mentorką, Rosą Dachtler, była wspaniałym doświadczeniem. Była bardzo pomocna i zawsze dostępna, aby pomóc w każdy możliwy sposób. W szczególności prowadziła nas i wspierała, gdy dokonaliśmy skrajnej zmiany w produkcji, mając tylko 2 tygodnie czasu produkcji. Nauczyła nas, jak budować potężną narrację wokół pełnej akcji rozgrywki i jak działy mogą lepiej komunikować się ze sobą w całym procesie projektowania”.

Teraz, kiedy uczestniczyłeś w Xbox Game Studios Game Camp, co dalej z LemonJuice?

Game Camp przygotował LemonJuice z narzędziami i wiedzą potrzebną do wejścia na łeb na szyję w branży. Obecnie jesteśmy na końcowym etapie finalizowania naszego prototypu Poza nocnym światłem. Zamierzamy udostępnić go wydawcom, aby LemonJuice jako kolektyw mógł pracować nad tym projektem w pełnym wymiarze godzin i być wyposażonym w niezbędne narzędzia, aby uczynić go tak pięknym, jak my mieć przewidywane. Mam zawsze marzyłem o wielkich rzeczach i nadal moim marzeniem i celem jest, aby moja firma stała się pierwszym lub drugim studiem dla Xbox Game Studios.


Aby dowiedzieć się więcej o Xbox Game Studios Game Camp, odwiedź stronę xbox.com/gamecamp.





Źródło : https://news.xbox.com/en-us/2022/11/29/xbox-game-studios-game-camp-feature-lemonjuice/