Tryb wieloosobowy Modern Warfare 2 nadal nie będzie miał tagów z imionami, ale zamiast tego dostaniesz diament



Infinity Ward udostępnił listę zmian w trybie wieloosobowym Call of Duty: Modern Warfare 2 przed jutrzejszą premierą. Zmiany zostały wprowadzone w odpowiedzi na opinie z bety.

Największą zmianą jest dodanie ikon diamentów nad głowami wrogów, aby zwiększyć widoczność.

W wersji beta nie było żadnego wskaźnika pozwalającego na rozróżnienie między graczami przyjaznymi i wrogimi. Tradycyjnie osiągnięto to za pomocą tagów z nazwami w poprzednich grach, ale Infinity Ward podjął decyzję o ich usunięciu, najwyraźniej w celu zwiększenia realizmu. Gracze nie przyjęli tej zmiany życzliwie i wezwali do zwrotu plakietek z imionami. Diamentowe ikony są zatem kompromisem między dobrą widocznością wroga a realizmem.

Eurogamer Newscast: Czy Konami uda się przywrócić Silent Hill do życia?

Inną poważną krytyką wersji beta jest tendencja graczy do wtapiania się w otoczenie. Totem Nieskończoności poprawił oświetlenie i kontrast, aby w tym pomóc.

Odgłos kroków również został przerobiony, dzięki czemu wrodzy gracze będą musieli podejść bliżej, zanim usłyszą twoje kroki, podczas gdy kroki członków drużyny również stały się ogólnie cichsze.

Zupełnie nowy tryb trzeciej osoby również został ulepszony. Celowanie w dół nie przenosi już do trybu pierwszoosobowego, chyba że używasz optyki o dużym zbliżeniu (począwszy od celownika ACOG).

Interfejs użytkownika, który również był mocno krytykowany podczas wersji beta, otrzymał kilka ulepszeń, aby ułatwić dostęp do wyposażenia.

Możesz sprawdzić pełną listę zmian tutaj.





Źródło : https://www.eurogamer.net/modern-warfare-2s-multiplayer-still-wont-have-name-tags-but-youll-get-a-diamond-instead