Plucky Squire: gra łącząca kreatywność i niespodzianki
Postać Jota, obecna w internetowym komiksie, znalazła swoje miejsce w grze wideo inspirowanej książką dla dzieci. Według Jamesa Turnera, twórcy gry, to przejście nastąpiło naturalnie.
Podstawową koncepcją gry jest możliwość wskakiwania i wychodzenia z książki, zapewniając nieoczekiwaną i zaskakującą podróż. Twórcy przez całą grę skupili się na elementach zaskoczenia, zapewniając rozgrywkę pełną zwrotów akcji.
Opowiadanie historii i projekt: kluczowe elementy gry
Gra wyróżnia się uroczą narracją, powierzoną aktorowi Philipowi Brethertonowi. Wybór głosu był kluczowym punktem w tworzeniu nastroju gry. Co więcej, przejście od minimalistycznej ilustracji Turnera do 3D było wyzwaniem, które udało się sprostać, zapewniając wciągające wrażenia wizualne.
Gra skupiająca się na kreatywności i dzieciństwie
Gra podkreśla kreatywność i ekspresję artystyczną dzieci poprzez postać Sama i jego rysunki rozsiane po całym środowisku gry. Turner zaangażował własne dzieci w proces twórczy, zapewniając autentyczność i wzruszającość.
Całkowite zanurzenie się w świat dzieciństwa
Gra znakomicie oddaje specyficzny klimat dziecięcego pokoju, a detale zostały starannie przemyślane, by rozbudzić w graczu nostalgię. Małe niespodzianki ukryte w grze i ponownie odwiedzane elementy codziennego użytku pomagają stworzyć wciągające i wciągające doświadczenie.
Źródło: www.nintendolife.com