Szef Xbox, Phil Spencer, wyjaśnia plany Microsoftu dotyczące Call Of Duty na platformach Nintendo


Zdjęcie: Activision Blizzard

Wczoraj dyrektor generalny Microsoft Gaming i szef Xbox, Phil Spencer, ogłosił, że firma zawarła 10-letnią umowę na przeniesienie serii Call of Duty firmy Activision na platformy Nintendo.

Jeśli zastanawiasz się, jak dokładnie to będzie działać, Phil podzielił się pewnym spostrzeżeniem w nowym wywiadzie dla The Washington Post. Najwyraźniej uzyskanie gier CoD na platformach Nintendo może zająć trochę czasu, ponieważ prace nad nową platformą miałyby się rozpocząć po przechodzi przejęcie Activision Blizzard.

Kiedy wszystko zostanie sfinalizowane, plan jest taki, aby w końcu dojść do punktu, w którym wszystkie wersje Call of Duty (w tym wydanie Nintendo) zostaną uruchomione w tym samym czasie. Oto dokładnie, co Phil miał do powiedzenia (przez Pure Xbox):

„Możesz sobie wyobrazić, jeśli [the deal] zamknięte w tym dniu, rozpoczęcie prac rozwojowych, aby to się stało, prawdopodobnie zajęłoby trochę czasu… Kiedy wejdziemy w rytm tego, nasz plan będzie taki, że kiedy [a Call of Duty game] zostanie wydana na PlayStation, Xbox i PC, że w tym samym czasie będzie również dostępna na Nintendo.

Spencer został również zapytany o to, jak seria taka jak Call of Duty działałaby na konsoli Nintendo. Podczas gdy Phil przyznaje, że jest „zdecydowanie dużo pracy” do wykonania i wspomniał, że różniłoby się to od gry takiej jak Minecraft, „kierowanie na wiele platform” to coś, w czym Xbox ma duże doświadczenie:

„Minecraft i Call of Duty to różne gry. Ale od tego, jak dostajesz gry na Nintendo, jak prowadzisz zespół programistów, który celuje w wiele platform, to jest doświadczenie, które mamy”.





Źródło : https://www.nintendolife.com/news/2022/12/xbox-boss-phil-spencer-explains-microsofts-plans-for-call-of-duty-on-nintendo-platforms