Szczegóły nowego raportu Lego Star Wars: Rocky Development i Studio Crunch w Skywalker Saga


Lego Star Wars: The Skywalker Saga ma datę premiery 5 kwietnia w tym tygodniu po spędzeniu lat w otchłani rozwoju. Przez chwilę wydawało się, że projekt jest zagrożony i według nowego raportu autorstwa Wielokąt, te obawy wydają się być uzasadnione. Placówka rozmawiała z 30 obecnymi i byłymi pracownikami TT Games (mówiąc anonimowo ze strachu przed odwetem), którzy ujawnili historię kryzysu TT, negatywną atmosferę w miejscu pracy oraz to, jak ucierpiał na tym rozwój The Skywalker Saga.

Raport podkreśla, że ​​po tym, jak TT zdobyło złoto swoimi wczesnymi tytułami Lego w połowie 2000 roku, stało się ofiarą własnego sukcesu. Coroczna kadencja wydawnicza studia oznaczała, że ​​nadgodziny i kryzys stały się nie tylko normalne, ale i oczekiwane. Wielokąt źródła opisywały przypadki, w których kierownictwo studia krytykowało pracowników za robienie sobie przerw i kwestionowało ich zaangażowanie w firmę. Niektórzy twierdzą, że praca 80-100 godzin przez sześć dni w tygodniu nie była niczym niezwykłym. Inne problemy podkreślone w raporcie obejmują różnice w wynagrodzeniach kobiet zatrudnionych ze względu na płeć oraz brak kobiet na stanowiskach kierowniczych lub ogólnie zróżnicowanie. Kobiety, które rozmawiały z Wielokąt zgłaszali również przypadki zastraszania i nękania. Chociaż niektórzy liderzy przez lata słuchali opinii pracowników dotyczących tych problemów, nigdy nie doszło do znaczących zmian.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga posłużyło jako punkt zwrotny dla tych długotrwałych problemów. Gra była w pracach od pięciu lat, a ci, którzy rozmawiali z Wielokąt powiedzmy, że głównym powodem było przyjęcie nowego, niestabilnego silnika, NTT. Ten silnik stał się zmorą dla pracowników ze względu na brak kluczowych funkcji i trudną krzywą uczenia się, co wydłużało produkcję. Aby jednak uniknąć płacenia opłat licencyjnych za Unreal Engine (którego zamiast tego chcieli używać pracownicy TT), kierownictwo utkwiło w NTT, który stał się punktem zwrotnym dla sfrustrowanych pracowników, którzy odeszli ze studia.

Saga Skywalker, którą TT pozycjonuje jako największą do tej pory grę Lego Star Wars, również cierpiała z powodu pełzania funkcji, która doprowadziła do ciągłych poprawek i miesięcy pracy odrzuconych na bok. Wielu członków personelu zostało również przeniesionych do innych projektów, co zdumiewało tych, którzy wciąż musieli pracować nad wyprowadzeniem The Skywalker Saga za drzwi. Podziałowe zmiany w kierownictwie i wątpliwa wizja przyszłości firmy doprowadziły do ​​exodusu ponad 40 pracowników z dwóch studiów TT od początku 2021 roku.

Wielokąt Raport stwierdza, że ​​pracownicy zauważyli powolną, ale pozytywną zmianę w studiu w ostatnich miesiącach i że ostatecznie wierzą, że The Skywalker Saga spełni oczekiwania fanów. Cały opis jest wart przeczytania i służy jako kolejny rozczarowujący, ale niestety powszechny przykład reformy miejsca pracy potrzebnej wielu studiom w branży gier. Mamy nadzieję, że ogólnie poprawi się sytuacja w TT Games i że Lego Star Wars: The Skywalker Saga zapewni graczom wrażenia, o których marzyli.

[Source: Polygon]



Źródło : https://www.gameinformer.com/2022/01/21/new-report-details-lego-star-wars-the-skywalker-sagas-rocky-development-and-studio