Suicide Squad: Kill the Justice League, nowe dzieło Rocksteady, mocno dzieli fanów

Legion samobójców: Zabij Ligę Sprawiedliwości – opis gry

Suicide Squad: Kill the Justice League to jeden z najdziwniejszych crossoverów w branży gier. Z jednej strony wyraźnie i słusznie pragniemy powrotu Rocksteady do uniwersum Arkham, popularyzując go poprzez jedne z najlepszych gier o superbohaterach wszechczasów. Z drugiej jednak strony Suicide Squad: Kill the Justice League odchodzi od wielu konwencji, które zapewniły sukces Arkham Asylum, Arkham City i Arkham Knight. Wiele konwencji przyjętych przez Kill the Justice League, takich jak infrastruktura oparta na zespołach i plan zawartości na żywo inspirowany usługami online, spotkało się z fatalną porażką w innych super grach. losowy tytuł Avengers w 2020 r. Łącznie te czynniki oznaczają, że szczerze nie wiem, co powinienem myśleć o tej grze. Kiedy więc Warner Bros. i Rocksteady zaprosili mnie do Burbank w Kalifornii, abym spędził dzień grając w tę grę i rozmawiając z twórcami. Skorzystałem z okazji, aby w końcu zrozumieć, jak gra Suicide Squad: Kill the Justice League ma wywoływać emocje, czy nie, teraz, gdy pozostało niecały miesiąc do premiery.

**Założenie działki**
Świt sprawiedliwości

Podobnie jak poprzedniczki, Suicide Squad: Kill the Justice League oferuje kinową przygodę w uniwersum DC stworzonym przez Rocksteady. Pięć lat po wydarzeniach z Arkham Knight Liga Sprawiedliwości – w tym Superman, Batman, Wonder Woman, Flash, Green Lantern i prawdopodobnie inne – utrzymała porządek na planecie. To z pewnością było pięć lat obfitujących w wydarzenia, ponieważ zamiast samego Batmana mamy teraz całą grupę superbohaterów, ale nie mamy gry, która opisałaby wszystkie te momenty. Zamiast tego gracze mogą znaleźć wskazówki na temat stanu świata od Arkham Knight. „Istnieje kilka różnych sposobów wypełnienia przestrzeni między obiema grami” – mówi Jack Hackett, kierownik produkcji. „Niektórzy występują w głośnych momentach historii, w których ujawniane są szczegóły lub wyjaśniane w inny sposób. W całym mieście znajduje się także cała masa przedmiotów kolekcjonerskich i szczegółów, dzięki którym uzyskasz więcej informacji. Myślę, że oddani fani historii uniwersum Arkham spędzą trochę czasu po premierze gry, analizując dokładnie, co stało się z każdą postacią. Myślę, że dowiesz się także, co stało się z postaciami, których nie spodziewałeś się ponownie zobaczyć w tej grze, ale jest tam kilka głębokich odniesień do uniwersum Arkham, które wyskoczą i się przywitają. » Dodatkowo, kiedy pytam pana Hacketta o 100% zakończenie Arkham Knight, odpowiada mi, że jest to uważane za kanon i odegra rolę w Legion samobójców: Zabić Ligę Sprawiedliwości. – Rzeczywiście coś zaplanowała, prawda? » powiedział śmiejąc się. „Nie powiem nic więcej poza słowem „tak”. Ale kanoniczne zakończenie Arkham Knight poznasz, gdy zagrasz w Legion samobójców: Kill the Justice League. »

**Graj w osiągnięcia solo**
Wchodząc w każdą sesję rozgrywki, wybierasz, którego członka Task Force X chcesz kontrolować. W momencie premiery gracze mogą kontrolować Harley Quinn, Deadshot, King Shark i Captain Boomerang. Każda postać gra zupełnie inaczej i nawet jeśli nie ma sensu angażować się w ekstremalne przemieszczanie się w pionie wymagane w tej grze, dają jej ku temu powód z wszechświata. Na przykład siła i zdolność skakania King Sharka dają mu naturalne sposoby szybkiego poruszania się po Metropolis z niewielką utratą pędu, ale co z ludźmi takimi jak Deadshot, Harley i Boomerang? Na ten opening, który przeżyłem solo, wybieram Deadshota. Jego arsenał broni pozwala mu walczyć na średnim i długim dystansie, mając do dyspozycji karabin automatyczny i karabin snajperski. Używam jego plecaka odrzutowego, aby dotrzeć na dach budynku i zobaczyć z lotu ptaka, co Brainiac zrobił miastu. Szkoda jest oczywista i wyraźnie nie jest to to, do czego członkowie Mocy się przyłączali. Po tym, jak Kapitan Booomerang wrzeszczy na Wallera za wysłanie ich w strefę działań wojennych, Waller ze śmiertelną powagą gratuluje im, że jako pierwsi dotarli żywi do Metropolis. Pierwszą misją Mocy jest aktywacja transpondera w centrum miasta. Zlatuję z dachu w stronę transpondera. Oczywiście to nie może być takie proste; Przybywają siły Brainiaca, otaczając drużynę. W sytuacjach walki w zwarciu możesz wykonywać ataki wręcz, chociaż są one…

Źródło: www.gameinformer.com