Marvel’s Spider-Man 2: sprzedano ponad 5 milionów egzemplarzy
Marvel’s Spider-Man 2 sprzedał się już w ponad 5 milionach egzemplarzy. Firma Sony ogłosiła dzisiaj osiągnięcie kamienia milowego w sprzedaży w ramach swoich najnowszych wyników finansowych, co skłoniło dewelopera Insomniac do szerszego udostępnienia tej wiadomości w mediach społecznościowych wraz ze zdjęciem Kravena Łowcy.
„Dziękujemy naszej niesamowitej społeczności za wsparcie i pomoc w osiągnięciu tego kamienia milowego! – napisał deweloper, dzieląc się wiadomością ze zdjęciem Kravena „Whooped”.
Olśniewający sukces komercyjny
Ta dostępna wyłącznie na PlayStation 5 trafiła na pierwsze strony gazet wkrótce po premierze, stając się najszybciej sprzedającą się grą Sony Studios w historii PlayStation. Sprzedał się w imponującym nakładzie 2,5 miliona egzemplarzy w zaledwie 24 godziny, pokonując takie gry jak God of War, Uncharted i The Last of Us, osiągając ten kamień milowy w rekordowym czasie. A teraz, niecały miesiąc po debiucie, podwoiła tę liczbę.
Aktualizacja gry
Oprócz dzisiejszych nowości sprzedażowych firma Insomniac wypuściła nową łatkę do gry Marvel’s Spider-Man 2. Podobnie jak poprzednie aktualizacje, naprawia to wiele problemów. Wraz z poprawą stabilności gracze nie powinni już spotykać NPC pojawiających się jeden na drugim na łodziach, a Spider-Men nie powinni już utykać podczas biegania po ścianach.
Poprawki i ulepszenia
Ta łatka naprawia również problemy, w wyniku których niewłaściwy Spider-Man odbierał połączenia telefoniczne, jeśli gracz zmienił postać w trakcie rozmowy. Więc przepraszam, Miles, nie będziesz już mógł słuchać rozmów Petera i MJ-a, chyba że zostaniesz o to poproszony.
Poniżej możesz przeczytać pełne informacje o łatce Insomniac:
1. Problem z NPC pojawiającymi się jeden na drugim na łodziach
2. Problem polegający na tym, że MJ mógł zostać pokonany jednym uderzeniem na wysokim poziomie trudności
3. Problemy, w których ukrycie interfejsu użytkownika powodowało niepowodzenie niektórych misji
4. Problem braku kolizji na piętrze portu
5. Problemy, w wyniku których gracze mogą utknąć w finale Marko’s Memories
6. Problem polegający na tym, że gracz mógł zmieniać postacie podczas serii porażek
7. Problem polegający na tym, że gracz mógł utknąć podczas biegania po ścianie
8. Problem polegający na tym, że niewłaściwy Spider-Man mógł odbierać połączenia telefoniczne, jeśli gracz zmienił postać podczas rozmowy
9. Problem powodujący utratę możliwości skakania przez gracza
10. Problemy, w których akcje nie zapisywały się po osiągnięciu punktu
11. Problem polegający na tym, że gra nie ładuje się prawidłowo po pokonaniu przez bossa
12. Problem polegający na tym, że Peter Parker mógł utknąć na ławce lub poręczy
13. Problem powodujący, że Spider-Man mógł przemierzać mapę i utknąć podczas walki
14. Problem polegający na tym, że Trofeum Hang Ten nie liczyło dokładnie rzutów
15. Problem polegający na tym, że akcje nie zapisywały się po złapaniu Kryształu Pamięci
16. Problemy z nieprawidłowym ładowaniem modeli po długich sesjach grania
17. Problem polegający na tym, że postać gracza mogła opuścić misję i wejść do otwartego świata, co skutkowało uszkodzonymi zapisami
18. Ulepszenia stabilności
Wniosek
Aby uzyskać więcej informacji na temat Marvel’s Spider-Man 2, dwóch członków zespołu narracyjnego ujawniło niedawno więcej szczegółów na temat zakończenia gry i jego znaczenia dla Petera Parkera i Milesa Moralesa.
Źródło: www.eurogamer.net