Ujawnienie rozgrywki w Perfect Dark:
Sztuka ujawniania informacji to trudne zadanie w branży gier wideo, gdzie większość wydawców preferuje zwiastuny wypełnione wstępnie renderowanym CGI lub krótkimi klipami z gry. My jednak wolimy inne podejście: linearną serię wydarzeń prezentujących, co jest możliwe w grach Ten styl był w sposób zapadający w pamięć używany w grach takich jak Metal Gear Solid 2, Halo 2, Doom 3, The Last of Us i Killzone: Shadow Fall. Ma na celu ukazanie wizji rozgrywki danego tytułu w jednym miejscu i pomóc graczowi zrozumieć typ gry tworzonej przez dewelopera. Po tym, jak podczas tegorocznej prezentacji Xbox w końcu ujawniono ponowne uruchomienie Perfect Dark, nie możemy się doczekać powrotu do tego formatu.
Wyzwanie Idealna Ciemność:
Przygotowania do Perfect Dark nie przebiegały bez problemów. Zapowiedziane sześć lat temu w prostym zwiastunie studio milczało, a plotki sugerowały, że przeżywa trudny okres. Jednak dzięki nowemu zwiastunowi w końcu mamy wizję tego, co zespół chce osiągnąć. To wciąż w dużej mierze demonstracja techniczna – nie byłoby zaskoczeniem, gdyby okazało się, że niewiele więcej w kampanii zostało na tym etapie sfinalizowanych – ale ten zwiastun daje mi nadzieję, że podążają właściwą drogą.
Nowe podejście do Perfect Dark:
W nowej odsłonie serii Perfect Dark studio The Initiative zdecydowało się zintegrować elementy wciągających symulacji z pierwszoosobowym parkourem, podobnie jak w Mirror’s Edge. Chociaż nie znamy jeszcze skali gry, zwiastun naprawdę sugeruje, że gracze będą mieli możliwość wyboru sposobu pokonania danego poziomu. W tym przypadku jest to misja infiltracyjna, która sugeruje pewną swobodę w realizacji jej celu.
Źródło: www.eurogamer.net