Sprawdź najnowszą aktualizację Echoes dla No Man’s Sky na Nintendo Switch!

SUBSKRYBUJ NINTENDO LIFE NA YOUTUBE

Nowa aktualizacja „Echoes” do No Man’s Sky

Po jednym z najważniejszych miesięcy w ostatnich latach, No Man’s Sky nadal ewoluuje dzięki nowej aktualizacji „Echoes” oferowanej przez Hello Games.

Ta aktualizacja, choć nie jest jeszcze dostępna na Nintendo Switch, zawiera poprawki błędów charakterystyczne dla tej konsoli. Główna aktualizacja „Echoes”, wydana w sierpniu ubiegłego roku, dodała nowy wyścig robotów, ulepszoną grafikę i wiele więcej.

Ulepszenia grafiki i poprawki błędów w wersji na Nintendo Switch

Najnowsza aktualizacja, wersja 4.45, poprawia grafikę FSR2 na Switchu i zawiera różne optymalizacje. Oto pełne informacje o łatce z oficjalnej strony No Man’s Sky:

PATCH 4.45 (18 września 2023 r.)

Poprawki błędów

– Naprawiono bardzo rzadki błąd, który uniemożliwiał postęp misji „Skok w ciemność” po otwarciu portalu.

– Naprawiono rzadki błąd, który mógł uniemożliwiać prawidłowe rozpoczęcie Ścieżki Artemidy po konwersji zapisu w trybie ekspedycji.

– Naprawiono rzadki błąd, przez który katalog historii Under a Rebel Star nie wyświetlał ostatniego wpisu.

– Ulepszone nagrody przyznawane przez Autofaga podczas nauki języków.

– Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe wyświetlanie niektórych tekstów Autofaga w Katalogu opowieści.

– Rozszerzenie listy zrealizowanych celów wyświetlanych w dzienniku misji.

– Naprawiono błąd, który mógł skierować niektórych graczy do rdzenia stacji w opuszczonym systemie, w którym nie było rdzenia stacji.

– Naprawiono błąd, przez który po zresetowaniu misji „Oni, którzy powrócili” Autofag w początkowym Obozie Harmonii mógł prowadzić niewłaściwy dialog, blokując postęp misji. Być może gracze, których już dotyczy ten problem, będą musieli ponownie zresetować misję, aby kontynuować.

– Naprawiono błąd, który mógł wysyłać graczy do miejsc katastrofy, w których nie było statku.

– Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom niszczenie zasobników ładunkowych i wież na własnych frachtowcach.

– Kamień milowy frakcji Banitów za zabijanie handlarzy został zastąpiony kamieniem milowym za plądrowanie frachtowców.

– Poprawiono zachowanie małych statków AI wokół dużych statków.

– Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom niszczenie materiałów, które można było odzyskać, gdy ich ekwipunek był pełny, i w związku z tym nie otrzymywali materiałów, które można było odzyskać.

– Naprawiono rzadki błąd, który mógł powodować brak tlenu i śmierć gracza pomimo przebywania na powierzchni planety.

– Naprawiono błąd powodujący, że ekwipunek statku był poza zasięgiem.

– Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wszystkim stworzeniom kupowanie.

– Naprawiono błąd powodujący dostępność nieprawidłowych narzędzi wielofunkcyjnych w filarach Strażnika.

– Naprawiono błąd, który mógł powodować nieprawidłowe zachowanie peleryny graczy podczas układania części bazowych.

– Naprawiono rzadki błąd, który mógł powodować upadek gracza na ziemię podczas ładowania.

– Naprawiono błąd, który mógł powodować upadek graczy przez ziemię podczas korzystania z bardzo specyficznej części bazy frachtowca.

– Naprawiono błąd, który mógł powodować utratę statusu wszystkich graczy w systemie, gdy inny gracz zniszczył cywilne frachtowce.

– Naprawiono błąd, który uniemożliwiał korzystanie ze strony opcji żyroskopu na Switchu w określonych okolicznościach.

– Naprawiono błąd powodujący użycie nieprawidłowych ikon dla Płaszcza Powracającego i Płaszcza Wędrowca.

– Dodano nowy efekt zniekształcenia Dreadnaught.

– Optymalizacja wydajności instancji renderujących.

– Niewielka optymalizacja renderowania światła.

– Naprawiono problem z renderowaniem, który mógł powodować krótką awarię wizualną.

– Naprawiono błąd, który mógł powodować nieprawidłowe działanie wizualne niektórych efektów cząsteczkowych.

– Naprawiono problem wizualny z cząsteczkami podczas korzystania z HDR.

– Optymalizacja renderowania nieba i gwiazd.

– Poprawiono jakość wizualną renderowania gwiazd.

– Naprawiono problem z uszkodzeniem grafiki specyficzny dla konsoli Xbox.

– Głęboko ulepszona grafika FSR2 na Nintendo Switch.

– Kilka optymalizacji renderowania dla Nintendo Switch.

– Kilka optymalizacji i ulepszeń tekstur dla Nintendo Switch.

– Znacząca optymalizacja pamięci dla Switcha.

– Naprawiono awarię związaną z generowaniem tekstur proceduralnych.

– Naprawiono awarię związaną z zarządzaniem pamięcią, która mogła wystąpić podczas powrotu do ekranu wyboru trybu lub zapisywania podczas burzy.

– Naprawiono szereg awarii związanych z zarządzaniem pamięcią.

– Naprawiono awarię związaną z pamięcią graficzną na PC.

– Naprawiono awarię, która mogła mieć wpływ na użytkowników komputerów PC z określonymi kartami graficznymi AMD.

Czy wypróbowałeś najnowszą aktualizację „Echoes” na Nintendo Switch?

Czy niedawno odkryłeś na nowo No Man’s Sky na Nintendo Switch? Czy próbowałeś aktualizacji „Echoes”? Zostaw komentarz poniżej.

Powiązane gry

Liam jest zapalonym graczem wideo i lubi publikować najnowsze wiadomości o Nintendo. Jego ulubioną postacią z Nintendo był kiedyś pies grający na gitarze, ale dziś woli spędzać czas z kotem Juddem.

Źródło: www.nintendolife.com