Sony nie będzie już usuwać treści Discovery z bibliotek PlayStation

Dobra wiadomość dla posiadaczy PlayStation! Sony osiągnęło zaktualizowaną umowę z Discovery i Warner Bros, zapewniając, że wcześniej zakupiona zawartość pozostanie dostępna przez co najmniej następne 30 miesięcy.

Luz i rozdzielczość

Sony ogłosiło, że w związku z protestami fanów nie będzie już usuwać zawartości Discovery z bibliotek PlayStation. Firma osiągnęła „zaktualizowaną umowę licencyjną” z właścicielem Discovery, Warner Bros. aby zapewnić, że wcześniej zakupiona zawartość pozostanie dostępna przez dłuższy czas, ku dużej uldze wielu właścicieli PlayStation.

Początkowa zapowiedź usunięcia treści spotkała się z krytyką ze strony użytkowników, którzy byli niezadowoleni z perspektywy utraty dostępu do treści, które już kupili i za które zapłacili.

Zaktualizowana umowa prawna

Aktualizacja na legalnej stronie internetowej Sony potwierdza tę wiadomość i zapewnia użytkowników, że usuwanie treści zaplanowane na 31 grudnia 2023 r. nie będzie już kontynuowane. Ta nowa umowa umożliwi właścicielom PlayStation dalsze korzystanie z zakupionej zawartości Discovery przez dłuższy czas.

Podziękowanie za wsparcie

Firma Sony wyraziła wdzięczność za ciągłe wsparcie i opinie właścicieli PlayStation. Firma przyjęła do wiadomości obawy swoich użytkowników i w odpowiedzi zmieniła umowę, aby mieć pewność, że wcześniej zakupione treści nie zostaną usunięte z ich bibliotek, jak pierwotnie planowano.

Właściciele PlayStation otrzymywali już wcześniej e-maile z informacją, że określone treści Discovery staną się niedostępne od 1 stycznia 2024 r. Ta wiadomość wywołała frustrację i rozczarowanie wśród wielu użytkowników, którzy obawiali się utraty dostępu do swoich ulubionych programów telewizyjnych i filmów.

Implikacje i treść

Początkowo usunięcie treści miało dotyczyć setek programów telewizyjnych i filmów. Chociaż nie ujawniono szczegółowej listy treści, których dotyczy problem, wielu użytkowników obawiało się utraty dostępu do popularnych tytułów. Ogłoszenie wywołało niepewność i rozczarowanie wśród właścicieli PlayStation, którzy nie byli pewni, czy ich ulubiona zawartość będzie nadal dostępna dla nich w przyszłości.

Wielu użytkowników odetchnęło z ulgą, gdy usłyszało o zaktualizowanej umowie, ponieważ gwarantuje ona ciągły dostęp do zakupionych treści. Rozwiązanie tego problemu zostało pozytywnie przyjęte przez społeczność PlayStation i wzmocniło zaufanie pomiędzy Sony a jej użytkownikami.

https://www.youtube.com/watch?v=[video_id]

Źródło: www.eurogamer.net