Wyczekiwana gra wideo Skull and Bones doznała kolejnego ciosu wraz z odejściem kolejnego dyrektora kreatywnego. Według raportu Kotaku dyrektor kreatywna Elisabeth Pellen opuściła Ubisoft Singapore, aby na początku lata wrócić do siedziby Ubisoft w Paryżu. Pellen pracuje nad Skull and Bones od 2018 roku. To już trzeci raz, kiedy Skull and Bones traci dyrektora kreatywnego. Z raportu Kotaku wynika również, że Ubisoft Singapore stoi w obliczu kampanii związkowej zorganizowanej przez Creative Media and Publishing Union of Singapore.
„Pięć lat temu Elisabeth Pellen przybyła do Ubisoft Singapore z misją ożywienia kreatywnego kierunku Skull and Bones” – powiedział Kotaku rzecznik Ubisoftu. „Udało jej się to, a zespół Skull and Bones wciela w życie jej wizję, aby zapewnić naszym graczom wyjątkowe doświadczenia związane z odgrywaniem ról na morzu”.
Czaszka i Kości czekają
Ale kiedy Ubisoft faktycznie dostarczy Skull and Bones, okaże się. Na początku 2023 roku Skull and Bones zostało przesunięte po raz szósty. W tym czasie Ubisoft planował wypuścić Skull and Bones w którymś momencie roku podatkowego 2023–24, w którym obecnie się znajdujemy. Wydawało się, że w końcu jesteśmy coraz bliżej bardziej konkretnych wiadomości na temat gry, ale to się zmieniło, gdy firma Ubisoft podczas prezentacji Ubisoft Summer Forward przedstawiła jedynie przyciągający wzrok występ muzyczny i kilka zamkniętych beta testów.
W oczekiwaniu na Skull and Bones pojawiły się doniesienia, że Ubisoft pracuje nad remakiem Assassin’s Creed 4: Black Flag, gry przedstawiającej walkę na statkach pirackich, od której rozpoczęła się Skull and Bones. Czas to naprawdę błędne koło.
Pozytywne wrażenia
Mogliśmy wypróbować Skull and Bones w sierpniu i mieliśmy dobre wrażenia z tej długo oczekiwanej gry o piratach. „Po tym, jak świetnie się bawiłem, wspinając się po szczeblach sławy w becie Skull & Bones, jestem jeszcze bardziej podekscytowany możliwością poznania pełnego doświadczenia niż wtedy, gdy gra została ogłoszona na targach E3 tyle lat temu” – napisaliśmy w naszym Wrażenia z gry Skull and Bones. Logan Plant jest niezależnym pisarzem dla IGN, piszącym o aktualnościach z gier wideo i rozrywki. Ma ponad siedmioletnie doświadczenie w branży gier, zdobywając artykuły w IGN, Nintendo Wire, Switch Player Magazine i Lifewire. Znajdź go na Twitterze @LoganJPlant.
Źródło: www.ign.com