Skull and Bones: dlaczego ta gra o piratach jest tak źle oceniona?

Skull and Bones: nowa monumentalna porażka branży gier wideo

Pomimo twierdzeń, że jest to usługa na żywo oferująca „poczwórną piątkę”, oceny użytkowników Skull and Bones w serwisie Metacritic gwałtownie spadają od czasu jej premiery w piątek, 16 lutego. Na podstawie dotychczas zarejestrowanych 222 ocen użytkowników ocena użytkowników Skull and Bones wynosi zaledwie 2,8 na 10, co czyni ją najniżej ocenianą grą w 2024 r. jak dotąd, opartą wyłącznie na ocenach użytkowników.

Skull & Bones – gra w trybie współpracy na PS5! – KTÓRY STATEK PIRACKI WYBRAĆ: MOST CZY ZAKOPIONY SKARB? DOWIEDZ SIĘ TUTAJ!

Skargi skupiają się głównie na „rozczarowującej i nijakiej” rozgrywce, „źle zaprojektowanej” końcówce i twierdzą, że jest „nudna”, przy czym wielu graczy nieprzychylnie porównuje ją do Sea of ​​Thieves, a nawet Assassin’s Creed: Black Flag, ten ostatni teraz 11 lat.

„Gdzie jest druga połowa gry?” 10 lat rozwoju i dostajemy grę [Assassin’s] Creed wycofany ze służby. Świetnie” – powiedział jeden z niezadowolonych graczy.

Jednak nie wszystko jest takie złe; 18% graczy pozostawiło pozytywny komentarz, a jeden powiedział: „Dziękuję Ubisoft za ten niesamowity tytuł AAAA, naprawdę go uwielbiam, pocałunek szefa kuchni”. Nie mogę się doczekać, co dalej wymyśli ten geniusz tej firmy!!! »

Wynik recenzji jest nieco lepszy i obecnie wynosi średnio 64 na 100 na wszystkich platformach.

Dyrektor generalny Ubisoftu, Yves Guillemot, nazwał niedawno Skull and Bones piracką grą na żywo o „poczwórnej klasie A”. Omawiając na początku tego tygodnia z inwestorami długo oczekiwany projekt, Guillemot uzasadnił uruchomienie gry w ramach usługi na żywo za cenę 70 funtów jako w pełni ukształtowanego doświadczenia poparte karnetem bojowym, walutą premium i sklepem w grze.

„Przekonacie się, że Skull and Bones to kompletna gra” – powiedział wówczas Guillemot. „To bardzo ważna gra i uważamy, że ludzie naprawdę zobaczą, jak duża i wszechstronna jest ta gra. Jest to więc naprawdę kompletna gra typu A, A, A, która przyniesie długoterminowe rezultaty. »

Przyczyny katastrofy

Tę rażącą porażkę można wytłumaczyć kilkoma przyczynami, ale zasadniczo oczekiwania graczy nie zostały spełnione. Obietnice złożone przez Ubisoft w związku z tą grą wydają się niespełnione, przez co gracze są rozczarowani i źli. Porównanie z innymi podobnymi grami tylko uwypukliło te rozczarowania.

Przyszłość Czaszki i Kości

Chociaż gra zebrała negatywne recenzje, Ubisoft nadal ma szansę odzyskać i przywrócić reputację Skull and Bones. Jednak naprawienie błędów i niedociągnięć gry, aby odzyskać zaufanie graczy, zajmie dużo pracy.

Źródło: www.eurogamer.net