Sezon 27 Diablo 3 świętuje swoich graczy i radosną akcję zręcznościową



Dzisiejsze Diablo 3 bardzo różni się od tego, które zostało wydane w 2012 roku. Historia tej gry była jedną z poważnych bólów ząbkowania; kontrowersyjnego (i szybko porzuconego) Domu Aukcyjnego oraz bardzo potrzebnego przeprojektowania Łupów 2.0 w dodatku Reaper of Souls z 2014 roku. Od tego czasu jednak Diablo 3 rosło w siłę. W 2015 roku gra wprowadziła nową, ekscytującą warstwę do tworzenia buildów z Kostką Kanaiego, pozwalającą graczom na wydobywanie i wyposażanie bonusowych legendarnych mocy. Od tego czasu widzieliśmy także pojawienie się klasy Nekromanty, nowe przedmioty legendarne i z zestawów, kilka nowych trybów oraz kilka nowych lokacji do zabijania demonów.

Diablo 3 ma już dziesięć lat i nie tylko miliony ludzi wciąż grają (które Rod Fergusson powiedział nam podczas tego wywiadu), ale jego tożsamość ewoluowała, stając się grą, która przede wszystkim polega na dobrej zabawie. Ostatnie rozszerzenie mogło być dawno temu, ale Blizzard nadal wydaje nowe sezony skoncentrowane na rozgrywce, zawierające nowe zabawki zaprojektowane, aby dać graczom jeszcze więcej sposobów na odnalezienie zabawy. Diablo 3 jest teraz świętem samego siebie, swoich graczy i tego, co możesz osiągnąć, niezależnie od wybranej klasy.

Anielskie Tygle mogą dać każdemu legendarnemu przedmiotowi doskonałe rzuty, a także dodać jedną z trzech nowych, zmieniających grę premii dla poszczególnych klas.


Nadchodzący 27. sezon „Light’s Calling” – który będzie dostępny 26 sierpnia o godzinie 17:00 czasu PDT – jest tego najlepszym przykładem, ponieważ wprowadzi nowy przedmiot o nazwie Anielskie Tygle. Te materiały eksploatacyjne mogą zapewnić doskonałe rzuty na dowolny legendarny przedmiot (przydatne do biegania na Głębokich Szczelinach wysokiego poziomu), a także dodać jedną z trzech nowych, zmieniających rozgrywkę premii dla poszczególnych klas. Z siedmioma klasami, to 21 zupełnie nowych legendarnych mocy, które otwierają wrota przeciwpowodziowe z całą mocą dwuręcznej Potężnej Broni.

Dla Barbarzyńcy Młot Starożytnych może uderzyć we wszystkich kierunkach i wyzwolić wypełniającą ekran falę uderzeniową, która zadaje ogromne obrażenia. Ostrzał Łowcy Demonów może rzucać umiejętności wydawania nienawiści, takie jak Wielostrzał. W przypadku Nekromanty umiejętność Armia Umarłych może automatycznie atakować wszystkich wrogów w promieniu 50 metrów. Lista jest długa, a jeśli jesteś podobny do mnie, kogoś, kto przez wiele lat tworzył teorię i składał kompilacje Diablo 3, jest to otwierające oczy i apetyczne rzeczy.

Kiedy spożyjesz Anielski Tygiel, legendarny przedmiot również zmieni kolor na eterycznie biały, stając się uświęcony. Możesz wyposażyć tylko jeden uświęcony przedmiot na raz – co kładzie duży nacisk na te nowe moce w sezonie 27. Wspaniałe w nowych mocach jest jednak to, że nie ograniczają się one tylko do jednej konkretnej konfiguracji lub stylu gry. To i są naprawdę, naprawdę potężne. Obłędnie. Mówimy o wypełniającej ekran pirotechnice topiącej demony, która jest przesadzona nawet w Diablo 3. Jestem typem gracza, który nie kocha niczego poza pokazem świetlnym w Diablo, więc to coś mówi.

Zamieszanie z barbarzyńcą, nekromantą i łowcą demonów na PST, testowanie nowego sezonowego motywu i uświęconych przedmiotów sprawiło, że nie chcę niczego więcej, jak tylko wrócić do klas, w które nie grałem od jakiegoś czasu. Widok Młota Starożytnych wysyłający potężną, wypełniającą ekran falę uderzeniową jest tak satysfakcjonujący, że wniósł coś nowego do umiejętności, której nigdy nie używałem. Połączenie tego ze wzmocnieniami prędkości ataku i kluczowymi przedmiotami Młota Starożytnych to coś, co sprawia, że ​​Diablo 3 jest tak zabawne. Liczby nakładające się na liczby, wartości procentowe tu i tam i wszędzie, i używając odpowiednich legendarnych klejnotów, aby wysłać te liczby obrażeń w stratosferę.

Mówimy o wypełniającej ekran pirotechnice topiącej demony, która jest przesadzona nawet w Diablo 3.


Podobnie, moc Nekromanty i Armii Umarłych przyjmuje pomysł dowodzenia armią nieumarłych wojowników i sprawia, że ​​​​jest to ekran za darmo dla wszystkich. Co kiedyś było umiejętnością, która uruchamiała się od czasu do czasu, teraz automatycznie celuje w potwory w sposób, który wzmacnia ideę „zwierzaków” polegających na bieganiu i obserwowaniu rozwoju rzezi. Dla Łowcy Demonów oglądanie Ostrzału odpalającego Wielostrzał po Wielostrzale jest równie satysfakcjonujące.

Połącz to z dodatkiem Echoing Nightmares w sezonie 26, nowym trybem hordy, który jest teraz podstawową funkcją gry, a sezon 27 naprawdę spełnia obietnicę czystej, radosnej zabawy. A to dlatego, że Echoing Nightmare sprawia, że ​​cały proces ulepszania jest stosunkowo bezproblemowym doświadczeniem (wzmacnianie przedmiotów z podstawowymi statystykami, takimi jak siła lub zręczność), dzięki czemu możesz szybciej pokonywać Głębokie Szczeliny wysokiego poziomu dzięki potężniejszemu sprzętowi.

W społeczności Diablo emocje związane z sezonem 27 są namacalne, ale jeśli jesteś nowicjuszem, który wskakuje teraz do Diablo 3, odkryjesz grę, która jest wypaczona, by pasować do istniejącej, stałej bazy graczy. W Diablo 3 pełzanie mocy było bardzo, bardzo realne i chociaż jest to dobra rzecz dla tych z nas, którzy angażują się w to co sezon, niekoniecznie jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich innych. Osiągnięcie limitu poziomu i zmaksymalizowanie poziomu trudności udręki można teraz osiągnąć w dzień lub dwa; droga od skromnego Nefalema do niepowstrzymanego superbohatera zabijającego demony w mega szybkim tempie dzięki kilku prostym przedmiotom.

Osiągnięcie limitu poziomu i zmaksymalizowanie poziomu trudności udręki można teraz osiągnąć w dzień lub dwa.


Sezon 27 i łatka 2.7.4 będą nadal zwiększać moc, z przerobionymi premiami za zestawy dla krzyżowców i nekromantów, które pomogą sprawić, by niektóre z ich konfiguracji były bardziej opłacalne w końcowej fazie gry. Odnowiony zestaw Death Nova dla Nekromanty jest nie tylko potężny i dostosowany do szybkiego farmingu, ale także wizualną przyjemnością. Ciągły ruch w kierunku większej mocy może brzmieć niemal absurdalnie, ale w rzeczywistości jest niesamowity. Poza faktem, że obrażenia z najwyższej półki są teraz mierzone w bilionach, to sprawia, że ​​Diablo 3 w 2022 roku jest tak zabawne, jednocześnie pokazując, że wzmacnianie może być lepszą opcją niż osłabianie. Podnoszenie słabszych opcji do poziomu innych wyrównuje szanse i ostatecznie dodaje różnorodności. A dzięki natychmiastowej, wybuchowej i wciągającej walce w Diablo 3, napędzanej mieszanką umiejętności, legendarnych przedmiotów, przedmiotów z zestawów, umiejętności pasywnych, klejnotów i innych elementów, różnorodność jest przyprawą życia w Sanktuarium.

Trzeba jednak przyznać, że rozmowa z taką ekscytacją na temat Diablo 3 zaraz po wydaniu przez Blizzard swojej pierwszej nowej gry z tej serii od lat jest trochę dziwna. Jako wieloletni gracz i fan Diablo, nadchodzący sezon 27 Diablo 3 jest dla mnie bardziej podekscytowany niż cokolwiek w obecnej mapie drogowej Diablo Immortal. Nie chcę przez to powiedzieć, że Diablo Immortal musi być bardziej podobne do Diablo 3 i opierać się na idei power-creep – nawiasem mówiąc, jestem za Diablo 4 bardziej podobnym do Diablo 2, ale kontrastującym z łatką D3 2.7.4 z łatką nowy sezon Immortal i cóż, różnica nie może być wyraźniejsza.

Z jednej strony masz aktualizację, która celebruje grę i bazę graczy. Wprowadza kilka nieoczekiwanie zabawnych nowych sposobów gry, skupiając się na tworzeniu nowych, ekscytujących, zmieniających rozgrywkę buildów. Tymczasem w Diablo Immortal nagrody sezonowe pojawiają się strużką i ledwo poruszają igłę dla graczy, którzy są dobrze zaznajomieni z systemem wzorców gry. Poza tym jest nowy boss, który ma bardzo wysoką, arbitralną ocenę bojową, bez możliwości zdobycia legendarnych klejnotów, aby zwiększyć tę ocenę bez wydawania tony pieniędzy. To zdumiewające.

Dla wielu fanów Diablo oczekiwanie na Diablo 4 nie zostanie więc złagodzone przez Immortal. Spędzisz go w ciepłym uścisku gry, która z wiekiem staje się coraz lepsza, Diablo 3.

Kosta Andreadis to australijski muzyk i freelancer, który napisałem tę długą retrospektywę Diablo. Sprawdź jego melodie oraz śledź go na Twitterze.





Źródło : https://www.ign.com/articles/diablo-3s-season-27-celebrates-its-players-and-joyous-arcade-action