Sarah Bond wspomina swój występ na targach E3 2019 i nazywa go najbardziej znaczącą rzeczą w jej karierze w Microsoft

Posłuchaj inspirującej historii Sarah Bond, dyrektor ds. doświadczeń twórców i ekosystemu w Xbox, podczas jej wystąpienia na targach E3 2019.

Sarah Bond: niezapomniany występ na E3 2019

Szefowa ds. doświadczeń twórców i ekosystemu w Xbox, Sarah Bond, niedawno podczas wywiadu wspomniała o swoim występie na targach E3 2019. Mówi, że to najważniejsza rzecz, jaką osiągnęła w Microsoft.

W rozmowie z Inverse Bond wspomina ostrzeżenia dotyczące trolli, interakcje za kulisami i łzy, które popłynęły, gdy zeszła ze sceny. „Powiedziałabym, że nie był to mój najlepszy występ na tej imprezie, ale był najważniejszy” – wyjaśnia. „Nigdy wcześniej nie widzieliśmy czarnej kobiety na scenie. Xbox chciał, żebym to zrobił, ale zwrócili też uwagę, że może to być bardzo trudne. Przed występem na żywo są dni prób. W pewnym momencie ktoś, kto pracował nad tym serialem przez 20 lat, powiedział mi: „Nigdy nie sądziliśmy, że to zobaczymy. Jesteśmy z ciebie tacy dumni.”

Sektor poszukujący różnorodności

Powszechnie wiadomo, że branża gier wideo stara się dywersyfikować swoją reprezentację podczas największych prezentacji i wydarzeń. Bond wyjaśnia, jak poczuła się zobowiązana do zrobienia tego, co w jej mocy, aby zmienić to postrzeganie, przemawiając na targach E3, wówczas jednym z największych wydarzeń w branży.

„Uświadomiłam sobie, że nie mam prawa się bać ani denerwować – to było samolubne uczucie. Musiałem to zrobić dla wszystkich, którym powiedziano, że nie są wystarczająco dobrzy lub że nie spełniają kryteriów estetycznych. Musiałem to dla nich zrobić. Więc wszedłem na scenę i zrobiłem to” – wspomina Bond. „Nie byłem zdenerwowany. Poczułam się, jakbym opuszczała swoje ciało. Zaczęłam płakać schodząc ze sceny. Ponieważ było dobrze. Nikogo nie zawiodłem. Mógłbym być sobą. Zniweczyło to przekonanie, że moja obecność na scenie była kompromisem lub poświęceniem. Że będzie mi gorzej. Teraz inne kobiety nie muszą już zmagać się z tego typu komentarzami. Jestem najbardziej dumny z tego, że pomogłem zmienić to postrzeganie i ludzie nie mówią już takich rzeczy. »

Szerszy wpływ

W tym wywiadzie Bond omawia także inne sposoby, w jakie stara się zmienić branżę gier wideo, w tym omawia potencjał sztucznej inteligencji w zakresie pozytywnego wpływu na rozwój gier.

Prezentowane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może generować udział w przychodach, jeśli kupisz coś, klikając łącza na naszej stronie.

Źródło: www.gamespot.com