Sakurai ujawnia, jak przypadkowe spotkanie doprowadziło do Sory w Smash Bros. Ultimate


Obraz: @Sora_Sakurai

Po nieustannych prośbach dołączyła Sora z Kingdom Hearts Super Smash Bros. Ultimate na początku tego tygodnia jako finał Myśliwiec DLC.

Wielu fanom wciąż wydaje się to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe, więc jak to się właściwie stało? W najnowszej kolumnie Sakurai (przetłumaczone przez @PushDustIn oraz @KodyNOKOLO), reżyser Smasha szczegółowo wyjaśnia, jak to wszystko się rozegrało. Chociaż było jasne, że Sora był ulubieńcem fanów po wynikach głosowania na myśliwce, sam Sakurai nadal uważał, że byłoby to wysoce nieprawdopodobne.

Tak było, dopóki pewnego dnia nie miał przypadkowego spotkania z przedstawicielem Disneya w pewnym miejscu rozdania nagród, który powiedział, że wszyscy są za dodaniem Sory do listy gwiazd (brzmi to podobnie do oryginalnego skoku windy Kingdom Hearts). To najwyraźniej doprowadziło do wielu „długich i ostrożnych dyskusji” między Square Enix, Nintendo i Disneyem.

Stamtąd Sakurai najwyraźniej musiała przestrzegać wielu wytycznych i pokonać wiele przeszkód podczas rozwijania postaci. Jego zespół miał również pewne trudności przy tworzeniu modelu:

„Pierwszy model Sory, który zespół Smash wysłał do Disney / SE, był bardzo wysokiej jakości i nie było zbyt wielu problemów… żartowałem. To było dość trudne.”

W tej samej kolumnie Sakurai wspomniał również, że Fighters Pass 2 pierwotnie planowano mieć tylko pięć postaci – tak jak oryginalna Fighters Pass, dopóki dodatek Sory nie został zatwierdzony przez przełożonych.

Czy cieszysz się, że Sora w końcu trafiła do Super Smash Bros. Ultimate? Co myślisz o tym najnowszym wojowniku DLC w bitwie? Zostaw komentarz poniżej.





Source : https://www.nintendolife.com/news/2021/10/sakurai-reveals-how-a-chance-encounter-led-to-sora-in-smash-bros-ultimate