Rozwój Final Fantasy 16 opóźniony o „prawie pół roku”, wielka rewelacja nastąpi wiosną 2022 roku


Square Enix potwierdziło, że z powodu trwającej pandemii COVID-19 rozwój Final Fantasy 16 został opóźniony o „prawie pół roku”, a kolejne wielkie ujawnienie nastąpi dopiero wiosną 2022 roku.

Producent Final Fantasy 16, Naoki Yoshida, podzielił się wiadomościami na temat Świergot i poświęcił czas, aby przeprosić, że on i zespół nie będą w stanie dotrzymać obietnicy, aby pokazać więcej z długo oczekiwanego kolejnego wpisu w serii Final Fantasy w 2021 roku.

„Witam wszystkich” – napisał Yoshida. „Kiedy ostatnio rozmawialiśmy, obiecałem, że będę miał więcej informacji na temat Final Fantasy XVI później, w 2021 roku. Z przykrością informuję, że nie będę w stanie dotrzymać tej obietnicy, ponieważ opóźniły się komplikacje wynikające z trwającej pandemii COVID-19 rozwój gry o prawie pół roku.”

„Jako najnowszy dodatek do serii Final Fantasy opracowywanej na PlayStation 5, Final Fantasy XVI zgromadził pokaźny zespół złożony z utalentowanych twórców z całego świata” – kontynuował Yoshida. „Jednak starając się zrównoważyć skutki COVID-19, musieliśmy zdecentralizować tę siłę roboczą, umożliwiając pracownikom wykonywanie ich zadań z domu.

„To niestety utrudniło komunikację z biura w Tokio, co z kolei doprowadziło do opóźnień – lub w skrajnych przypadkach – anulowania – dostaw aktywów od naszych partnerów zewnętrznych”.

Chociaż może to nie być wiadomość, którą fani Final Fantasy chcieli usłyszeć, Yoshida zapewnia nas wszystkich, że większość roku 2021 poświęcono na rozwiązywanie tych wszystkich problemów, co oznacza, że ​​2022 wygląda o wiele bardziej obiecująco.

Zrzuty ekranu z Final Fantasy XVI na PlayStation 5

„To powiedziawszy, spędziliśmy większą część 2021 r., rozwiązując ten problem i mamy nadzieję, że jego wpływ będzie minimalny do nowego roku, co pozwoli nam lepiej skoncentrować się na wykonywanych zadaniach: zwiększaniu jakości zasobów graficznych, udoskonalaniu mechaniki walki, dopracowywaniu indywidualne bitwy, ostatnie poprawki w przerywnikach filmowych i ogólna optymalizacja graficzna” – wyjaśnił Yoshida. „Naszym głównym celem jest teraz jak najpełniej pracować z grą, aby zobaczyć ją w pełni dopracowaną”.

Jeśli chodzi o to, kiedy zobaczymy grę w następnej kolejności, Yoshida ujawnił, że zespół planuje wielkie ujawnienie Final Fantasy 16, które odbędzie się wiosną 2022 roku.

„To pozostawia nam pytanie, kiedy możemy spodziewać się następnej rundy informacji? Cóż, z radością ogłaszam, że obecny plan polega na przeprowadzeniu naszego kolejnego wielkiego ujawnienia wiosną 2022 roku, ponieważ staramy się budować emocje prowadzące do ostatecznej premiery gry” – powiedział Yoshida.

„Głęboko przepraszam wszystkich, którzy nie mogli się doczekać, aby dowiedzieć się więcej o Final Fantasy XVI i dziękuję za nieustanną cierpliwość, podczas gdy skupiamy nasze wspólne wysiłki na rozwoju” – podsumował Yoshida.

Final Fantasy 16: 6 sfer Valisthea

Final Fantasy 16 zostało po raz pierwszy ogłoszone podczas wydarzenia PS5 we wrześniu 2020 r. wraz z kinowym zwiastunem, który pokazywał bardziej średniowieczną scenerię fantasy, kultowe wezwania, kryształy i wiele więcej w nadchodzącej ekskluzywnej grze na PlayStation.

Od tego czasu dowiedzieliśmy się nieco więcej o grze, w tym o sześciu królestwach, które tworzą krainę Valisthea – Wielkie Księstwo Rosarii, Święte Cesarstwo Sanbreque, Królestwo Waloed, Republika Dhalmekian, Żelazne Królestwo i Krystaliczne Dominium.

Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić możliwą historię? Wyślij e-mail na adres newsstips@ign.com.

Adam Bankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze @AdamKurs i dalej Skurcz.





Źródło : https://www.ign.com/articles/final-fantasy-16-development-delayed-by-almost-half-a-year-big-reveal-will-take-place-in-spring-2022