Reżyser Tekkena 8 chwali Sakurai, mówi, że jest „prawdopodobnie jedynym, który potrafi prawidłowo” Make Smash Bros.



Od czasu zakończenia prac nad Ultimate było dużo rozmów na temat przyszłości serii Super Smash Bros., ale jeśli zapytasz o to Katsuhiro Haradę, tylko jeden facet może sobie z tym poradzić.

W rozmowie z IGN w celu promowania myśliwca nowej generacji Bandai Namco, Tekkena 8, reżyser Katsuhiro Harada został zapytany o to, jak to jest pracować z Sakurai nad Kazuyą, i podsumował mówiąc, że jest „prawdopodobnie” jedynym, który może stworzyć serial, ze względu na do jego głębokiego zrozumienia różnych adresów IP.

Oto dokładnie, co miał do powiedzenia:

Katsuhiro Harada: Więc pracując z Sakurai-san, wspomniałeś o współpracy nad postacią Kazuya, ale tak naprawdę Bandai Namco Studios, kiedy tworzyli Smash Brothers… Sakurai-san była tam cały czas, po prostu normalnie przychodząc do pracy, myślę, że można tak powiedzieć. Więc dobrze wiedzieliśmy, czego się spodziewać i jego osobowość. I nawet to powiedziawszy, byliśmy również zaskoczeni, kiedy nadszedł czas, aby zrobić Kazuyę dla Smash Brothers, ponieważ pomyśleliśmy, że skoro jesteśmy ekspertami w Tekken, może zapyta, jakie są punkty, które zdecydowanie muszę zrobić dobrze, aby to zrobić czuję się jak Tekken, ale w rzeczywistości tak nie było. Miał już własne przemyślenia na temat tego, co sprawia, że ​​Tekken jest „Tekkenem”. Zaskakujące, ale także odświeżające było to, że wszedł i nie zadawał pytań, ale powiedział: „Dużo grałem w Tekkena i studiowałem go, i uważam, że to jest ważne dla gry”. z nietoperza.

Więc to był szok, to znaczy w pozytywny sposób. Ale wtedy też pomyśleliśmy, że ma wszystkie te postacie z innych różnych franczyz i gier w Smash Brothers, więc wiedzieć tak dużo o wszystkich tych różnych IP, aby móc to zrobić… prawdopodobnie jest jedynym które mogłyby właściwie stworzyć tę grę. Tworząc serię Tekken, zawsze przyglądamy się różnym grom walki lub innym grom spoza gatunku i zastanawiamy się, co może czerpać z tego doświadczenia. Ale on po prostu zagłębił się we wszystkie z nich, myśleliśmy, że wciąż możemy się wiele nauczyć z różnych produktów poza Tekkenem, patrząc na jego przykład.

Jak myślisz, jak przebiegłaby seria Smash Bros. bez zaangażowania Sakurai? Jakieś sugestie, kto mógłby przyspieszyć rozwój przyszłych tytułów? Zostaw komentarz poniżej.





Źródło : https://www.nintendolife.com/news/2022/09/tekken-8-director-praises-sakurai-says-hes-probably-the-only-one-that-could-properly-make-smash-bros