Twórcy Wuthering Waves, Kuro Games, po raz kolejny przeprosili graczy za „występujące niedociągnięcia i problemy” w grze oraz wyjaśnili, w jaki sposób planują ulepszyć rozgrywkę w przyszłości.
Ogłoszenie dotyczące Wichrowych Fal w wersji 1.0 i przyszłych kierunków zmian
W obszernym poście zatytułowanym „Ogłoszenie wersji 1.0 Wuthering Waves i wskazówki dotyczące przyszłych dostosowań” opublikowanym dzisiaj zespół stwierdził, że Wuthering Waves była jego „pierwszą niezależnie opracowaną i opublikowaną grą w tamtym czasie w „skali globalnej” i zrozumiał, że występują problemy z premierą „wpłynęły na Twoje wrażenia z gry”.
Próbując wyjaśnić, w jaki sposób zamierzają ulepszyć rzeczy „tych, którzy kochają grę”, Kuro Games stwierdziło, że skupiają się na optymalizacjach i iteracjach dla wersji 1.0, zastanawiając się jednocześnie, jakie zmiany wprowadzić w przyszłych aktualizacjach.
W odpowiedzi na obawy społeczności dotyczące doświadczenia w zdobywaniu poziomów przez Echo i braku pamięci w Waveplates, zespół potwierdził kilka zmian, które planuje wdrożyć. Na przykład ogłoszono wydarzenie o podwójnej wydajności sprzętu Echo o nazwie „Oczyszczanie akordów”. Dodatkowo koszt rozwoju Echa zostanie zmniejszony w nadchodzącej aktualizacji 1.1.
Dodatkowo wprowadzone zostaną zmiany w systemie recyklingu Echo, aby uniknąć stawiania graczy w niekorzystnej sytuacji po ogłoszeniu nieudanej aktualizacji. Aby zrekompensować te problemy, wszyscy gracze otrzymają milion kredytów Shell przed 10 czerwca.
Naprawiono błąd w tłumaczeniu dotyczący opisu 5-gwiazdkowej broni „Verdant Summit” w niektórych językach, za co gracze otrzymują rekompensatę. Trwa wewnętrzny przegląd tekstów lokalnych, który ma na celu poprawę jakości lokalizacji w przyszłych aktualizacjach.
Pomimo ciągłych poprawek zespół przyznaje, że w grze nadal występują problemy, które należy rozwiązać, aby poprawić doświadczenia gracza.
Wuthering Waves to nowa darmowa gra akcji RPG z otwartym światem i systemem gacha, która oferuje walkę w czasie rzeczywistym i głosy ze znanych gier.
Źródło: www.eurogamer.net