Mecz Revenant Hill odwołany ze względu na poważne problemy zdrowotne
Niedokończona obietnica
Revenant Hill, nadchodząca gra autorstwa współtwórców Night in the Woods, Bethany Hockenberry i Scotta Bensona, została anulowana z powodu „poważnych problemów zdrowotnych” kilku członków zespołu.
Oficjalnie ogłoszony w maju film Revenant Hill obiecał przygodę rozgrywającą się w 1919 roku, w której występuje kotka Twigs, która boryka się z trudnościami finansowymi po tym, jak „sowa z sąsiedniego wzgórza” zaczyna ją prosić o wynajęcie jej mokrego kufra w pobliżu opuszczonego cmentarza.
Gra nawiązywała do mechaniki przypominającej symulacje rolnictwa, z uprawami do uprawy i budowaniem społeczności w miarę upływu pór roku, a wszystko to w obecności czarownic, demonów i duchów, a w tle poważniejszych odbić. „Czasy są trudne” – napisało wówczas The Glory Society – „coś wielkiego i mrocznego dzieje się w miastach, fabrykach, lasach i na wzgórzach. W pewnym momencie ktoś będzie musiał odpowiedzieć. I nie będzie mógł tego zrobić sam.
Nieunikniony przystanek
Niestety prace nad Revenant Hill oficjalnie dobiegły końca. Ogłaszając tę wiadomość w oświadczeniu w mediach społecznościowych, studio wyjaśniło: „Tworzenie czegoś złożonego stwarza po drodze wyzwania. Tworzenie gier wymaga czasu i zazwyczaj wymaga dobrego zespołu. Mieliśmy szczęście, że mamy tak dobry zespół. »
„Niestety” – kontynuował – „niedawne poważne problemy zdrowotne spowodowały, że dwóch kluczowych członków zostało usuniętych z projektu na czas nieokreślony. Jesteśmy małym zespołem i nosimy wiele kapeluszy. Oznacza to utratę kilku nakładek, które trudno zastąpić w środowisku, w którym potrzebne są wszystkie nakrętki. Biorąc pod uwagę realia harmonogramów, budżetów i delikatne zadanie przerobienia całego projektu w ramach tych parametrów, zespół zdecydował się polubownie zawiesić swoje działania. Ogólnie rzecz biorąc, jest to koniec rozwoju Revenant Hill. »
„Jesteśmy spółdzielnią i podejmujemy decyzje jako grupa” – kontynuowano w oświadczeniu. „Dla nas był to sposób na dobro zespołu, które, szczerze mówiąc, jest ważniejsze niż mecze. W przyszłości, gdy opadnie kurz, być może porozmawiamy o tym, czego wspólnie dokonaliśmy i czego się nauczyliśmy. Tymczasem dziękujemy wszystkim, którzy z nami pracowali, wspierali nas i wierzyli w nas. »
Niepewna przyszłość
„Czasami zdarzają się rzeczy, na które nie masz wpływu i które zmieniają dostępne opcje, i musisz się do nich wspólnie dostosować. Glory było projektem samym w sobie i jesteśmy dumni, że mogliśmy być jego częścią. Dziękujemy za zainteresowanie tym, co robiliśmy. Dbajcie o siebie nawzajem i wspierajcie pracowników, którzy tworzą gry, które kochacie. Zobaczymy się ponownie. »
Źródło: www.eurogamer.net