Retro Studios zrezygnowało z pomysłu „otwartego świata” na Metroid Prime 3: Korupcja


Obraz: Nintendo

Okazało się, że Retro Studios miało dość ambitne plany, aby zrobić trzeci wpis w popularnym Metroid Prime seria gra z otwartym światem.

Podczas wywiadu z Kiwi Talkz, producent Deck Nine Games Byran Walker – który był starszym producentem na Metroid Prime 2: Echa oraz Metroid Prime 3: Korupcja, ujawnił, jak dyrektor serii Metroid Prime, Mark Pacini, wpadł na pomysł, aby trzecia gra była tytułem z otwartym światem, a nawet zawierał statek Samusa jako grywalny zasób. Niestety pomysł „otwartego świata” był tak duży, że został złomowany.

„Mark przedstawił interesujący zwrot w wizji i niektóre formuły dla Metroid Prime 3, w porównaniu do Metroid Prime 2, chcieliśmy na przykład w większym stopniu wykorzystać statek jako grywalny zasób i musieliśmy to jakiś stopień w Prime 3, ale Mark myślał o wiele bardziej ambitnie… Był też otwarty świat, mniej liniowy… który zespół był podekscytowany. Nie byliśmy w stanie wykonać wielu z nich, ponieważ były naprawdę duże – mieliśmy kilka prototypów statków wcześnie, ale ten w otwartym świecie był znacznie większy… W rzeczywistości Mark wydrukował jako jeden z jego pomoce wizualne, ten statek origami Samus. Wziął siatkę statku Samus i użył programu, który w zasadzie rozwinął ją w coś, co mógł następnie przekształcić w papierowy model. Więc mieliśmy ten kartonowy statek Samus, który pokolorował i wyglądał świetnie, myślę, że moglibyśmy go dziś sprzedać, ale miał to jako maskotkę … i to było fajne ”

Walker dodał, że jego zdaniem Retro Studios mogło „nie dotrzymać” swoich celów, w odniesieniu do projektu otwartego świata, który został wykluczony z Prime 3, a tytuł nie jest w stanie „rozszerzyć formuły”. Mimo to zespół wciąż jest niesamowicie dumny z trzeciego wpisu i uważa, że ​​to „fantastyczna” gra. Chociaż wciąż zastanawia się, jak fani przyjęliby ten pomysł „otwartego świata”, gdyby został wydany:

„Byłbym bardzo zainteresowany obserwowaniem reakcji – zwłaszcza społeczności fanów na rozszerzone wykorzystanie statku i bardziej nieliniowe doświadczenie w otwartym świecie, z którym dotknęliśmy tego skoku”.

Czy byłbyś zainteresowany grą Prime w bardziej otwartym świecie, w której mógłbyś nawet użyć statku Samusa? Co powiesz na taką w przyszłości? Zostaw komentarz poniżej.





Source : https://www.nintendolife.com/news/2021/10/retro-studios-scrapped-an-open-world-idea-for-metroid-prime-3-corruption