Redfall: sprawdź najnowszą dużą aktualizację zawierającą ulepszenia i poprawki wydajności

Redfall: Nowa łatka skupiająca się na ulepszeniach i poprawkach wydajności

Sześć miesięcy po pierwszym wydaniu, stworzona przez Arkane strzelanka wampirów Redfall otrzymała trzecią dużą łatkę, skupiającą się głównie na ulepszeniach i poprawkach wydajności, chociaż dodaje ona odrobinę nowej zawartości w postaci „broni”.

Pamiętaj, że gracze Redfall mają teraz dostęp do Bazyliszka, niezrównanego karabinu snajperskiego, który może naładować pierwszy nabój z pełnego magazynka mocą UV w celu petryfikacji wampirów. Można go znaleźć w miejscach, w których pojawiają się niedopasowane przedmioty, ale częściej wypada z kontenerów z motywem Bellwether w otwartym świecie lub w gniazdach wampirów.

Oprócz Bazyliszka najnowsza aktualizacja Redfall wprowadza poprawki, ulepszenia równoważenia i wiele więcej – jak szczegółowo opisano w uwagach do aktualizacji – wpływających na każdy aspekt gry, w tym sztuczną inteligencję i NPC, rozgrywkę i misje, bohaterów, interfejs użytkownika, dźwięk i dostępność. Wydajność i stabilność również są priorytetem, a Arkane obiecuje „różne poprawki wydajności związane ze spadkami FPS i zacinaniem się”.

Redfall: Złe wieści dla graczy

Zła wiadomość dla graczy Redfall – zwłaszcza tych, którzy wydali dodatkowe 30 dolarów, aby uzyskać dostęp do Przepustki Bohaterów – jest taka, że ​​dwóch obiecanych po premierze bohaterów nie wydaje się być blisko premiery. Arkane twierdzi, że jest obecnie „w fazie rozwoju” Przepustki Bohaterów i zauważa, że ​​nie będzie miało żadnych dodatkowych informacji na temat dodatkowych bohaterów Redfall i przyszłych aktualizacji aż do „pod koniec przyszłego roku”.

Czas pokaże, czy Redfall nadal będzie cieszył się dużym zainteresowaniem; W zeszłym miesiącu liczba jednoczesnych graczy na Steamie spadła do najniższego poziomu trzech – mniej niż liczba graczy potrzebna do utworzenia pełnego zespołu w trybie współpracy – i od tego czasu nie wzrosła powyżej 40.

Pomimo spadającej liczby graczy, Arkane ostatecznie spełniło swoją przedpremierową obietnicę i wprowadziło w zeszłym miesiącu tryb 60 klatek na sekundę na Xbox Series X/S. Niestety firma Digital Foundry nie była pod wielkim wrażeniem, zauważając, że aktualizacja była daleka od „historii odkupienia, na jaką liczyliśmy”.

Źródło: www.eurogamer.net