Bethesda obiecuje ulepszyć Redfall pomimo mieszanego odbioru w chwili premiery. Szef działu wydawniczego w Bethesda Softworks, Pete Hines, jest przekonany, że gra zyska popularność i nadal będzie przyciągać graczy do subskrypcji Game Pass za dziesięć lat. W rozmowie z GamesIndustry.biz Hines odpowiedział na pytanie, jak ewoluuje wydawca Bethesda w związku z reakcją na Redfall, wyjaśniając, że firma już wcześniej mierzyła się z grami, które nie odniosły oczekiwanego sukcesu.
Hines mówi: „Jesteśmy firmą, która już wcześniej wprowadzała nowe produkty na rynek, ale nie przebiegały one tak, jak chcieliśmy, i nie poddajemy się tylko dlatego, że nie zaczęły się prawidłowo. Premiera The Elder Scrolls Online na PC nie była idealna, ale nadal nad tym pracowaliśmy. Teraz stał się niezwykle popularny na wielu platformach. To samo dotyczy Fallouta 76. Redfall nie jest dla nas wyjątkiem. OK, nie rozpoczęliśmy tak, jak chcieliśmy, ale to wciąż fajna gra… i będziemy nadal nad nią pracować. Sprawimy, że będzie można grać w 60 klatkach na sekundę. Zrobimy z tego dobrą grę, bo wiemy, że jako wewnętrzne studio Game Pass jest na zawsze. Za dziesięć lat ludzie dołączą do Game Pass i Redfall. »
W zeszłym roku Bethesda obiecała, że ograniczone do 30 klatek na sekundę Redfall otrzyma aktualizację dodającą tryb wydajności 60 klatek na sekundę. W czerwcu Redfall otrzymało pierwszą dużą aktualizację, która obejmowała ulepszenia rozgrywki, sztucznej inteligencji, interfejsu użytkownika, trybu wieloosobowego, walki i inne przyrostowe ulepszenia, ale nadal brakowało przejścia do 60 klatek na sekundę. Nie wiemy jeszcze, kiedy odbędzie się kolejna aktualizacja i co przyniesie.
W momencie premiery wystawiliśmy Redfall 4/10, krytykując jego nijakie misje, głupich wrogów i liczne problemy techniczne. Gra była szeroko krytykowana przez krytyków i graczy po premierze i podobno doświadczyła poważnych problemów związanych z rozwojem. Trudności Redfall z uruchomieniem ostatecznie doprowadziły do tego, że dyrektorzy tacy jak Phil Spencer i Matt Booty wydali oświadczenia na temat roli Xbox w nieudanej premierze gry.
Źródło: www.ign.com