Recenzja Stellar Blade: Czeka Cię wciągająca podróż!

Premiera Stellar Blade spodziewana jest w tym tygodniu, a nasza recenzja, którą możecie przeczytać tutaj, jest pozytywna. Gra nam się podobała i byliśmy pod wrażeniem głębi jej akcji i budowania świata. Przed premierą, ale po spędzeniu trochę czasu z grą, mieliśmy okazję ponownie nawiązać kontakt z dyrektorem generalnym Shift Up i reżyserem Stellar Blade, Hyung-Tae Kimem, po rozmowie z nim wcześniej w tym roku. Tym razem rozmawialiśmy z nim (przez tłumacza) o inspiracjach dla gry poza Nier Automata (jak Biblia i Matrix), podejściu do kostiumów i tym, jak wpisują się one w historię oraz dlaczego brak mini-map w meczu była przemyślaną decyzją.

Kilka możliwych zakończeń

Hyung-Tae Kim wyjaśnia, że ​​gra oferuje wiele zakończeń i zawiera scenę po napisach końcowych niektórych ukończonych zadań. Wybór preferowanego zakończenia zależy od działań gracza w trakcie gry. Ponadto wspomina się o istnieniu ukrytego etapu do odkrycia.

Znaczenie kostiumów

Kostiumy, choć nie zapewniają korzyści w rozgrywce, stanowią ważną zachętę dla graczy. Hyung-Tae Kim podkreśla znaczenie kostiumów dla kultowych postaci, pomagając pokazać różne aspekty świata i zapewniając spersonalizowane wrażenia z gry.

Proces tworzenia kostiumu

Tworzenie kostiumów obejmuje różne metody, od projektu koncepcyjnego, przez modelowanie 3D, po projektowanie realistycznych tekstur. Każdy kostium jest unikalnie wykonany, aby zapewnić graczom interesującą różnorodność wizualną.

Źródło: www.gameinformer.com