The Last of Us: gra wieloosobowa. Prace spowolnione, ale nie anulowane

Projekt gry wieloosobowej The Last of Us spowolniony

Według raportu Bloomberga, prace nad nadchodzącą grą wieloosobową The Last of Us od Naughty Dog zostały spowolnione i zmniejszone. Jednakże gra nie została anulowana, a wielu jej twórców zostało przeniesionych do innych projektów w ramach Naughty Dog.

Deweloper Destiny, Bungie, którego Sony nabyło w zeszłym roku, podobno oceniał i kwestionował zdolność gry wieloosobowej Naughty Dog do utrzymywania zaangażowania graczy przez długi czas, co doprowadziło do ponownej oceny projektu.

Projekt pierwotnie miał być częścią The Last of Us Part II

Projekt był rozwijany przez co najmniej cztery lata i pierwotnie miał być częścią The Last of Us Part II. Jednakże stał się bardziej ambitny i ostatecznie został przekształcony we własną grę.

Naughty Dog odpowiada na raporty

Naughty Dog odpowiedziało na raport Bloomberga na Twitterze, mówiąc: „Jesteśmy niesamowicie dumni z pracy, jaką nasze studio wykonało do tej pory, ale w miarę postępu prac zdaliśmy sobie sprawę, że najlepsze dla gry jest poświęcenie jej więcej czasu ”. Dodatkowo studio pracuje nad nowym, osobnym tytułem.

Naughty Dog kontynuuje: „Nasz zespół będzie nadal pracował nad projektem, a także innymi naszymi grami w fazie rozwoju, w tym zupełnie nowym doświadczeniem dla jednego gracza; nie możemy się doczekać, aby wkrótce udostępnić więcej”.

Co dalej?

W styczniu firma Naughty Dog zapowiedziała, że ​​jeszcze w tym roku udostępni więcej informacji na temat gry wieloosobowej The Last of Us. Nie jest jasne, czy to opóźnienie będzie miało wpływ na jego ujawnienie.

Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Źródło: Gamespot.com