Przyszłe gry Assassin’s Creed nie będą w całości 150-godzinnymi grami RPG



Przyszłe gry z serii Assassin’s Creed będą się różnić długością i nie wszystkie będą podążać za szablonem RPG z otwartym światem, który definiuje serię od Assassin’s Creed Origins z 2017 roku.

W ramach dzisiejszej wystawy Assassin’s Creed Showcase ogłoszono, że Assassin’s Creed Mirage – gra akcji/przygodowa podobna do pierwszej gry z serii – będzie kosztować 50 USD za edycję standardową. W rozmowie z IGN wiceprezes producenta wykonawczego Assassin’s Creed, Marc-Alexis Côté, wyjaśnił, że cena odzwierciedla skalę projektu.

„To mniejszy projekt Assassin’s Creed” – powiedział Côté. „To zostało wymyślone [and] zbudowany z okazji 15-lecia. Dlatego używamy naszego nowoczesnego silnika Valhalla, aby zbudować mniejszą grę, która składa hołd naszej oryginalnej grze, skupiając się bardziej na ukryciu, walce w zwarciu, parkour i gęstszym mieście, które sięga korzeniami Bliski Wschód z Bagdadem jako centralnym punktem”.

Zapytany, czy Mirage miałby podobną długość do starszych gier z serii, które miały około 15-20 godzin na główną historię, Côté powiedział: „Tak, powinieneś spodziewać się czegoś, co jest bliższe naszym oryginalnym grom”.

Ale wygląda na to, że Mirage nie jest jednorazowy. Assassin’s Creed Infinity, nadchodząca platforma centralna serii, została zaprojektowana tak, aby wspierać różne podejścia do rozwoju firmy Ubisoft. Podczas gdy pierwsza gra na platformie, obecnie znana jako Codename Red, będzie dużym RPGiem z otwartym światem osadzonym w feudalnej Japonii, nie wszystkie przyszłe gry podzielą tę formułę.

„Myślę, że to podejście Infinity pozwala nam mieć również różne doświadczenia o różnych rozmiarach” – wyjaśnił Côté. „Nie wszystko musi być 150-godzinną grą RPG, prawda?”

Côté potwierdził, że Codename Hexe, druga gra dla Infinity, nie będzie RPG. Chociaż nie powiedział, jaki gatunek i jaka będzie długość Hexe, wydaje się, że Ubisoft chce tworzyć różne typy gier w uniwersum Assassin’s Creed. Côté mówi, że „przyniesie to większą różnorodność miejsc, które wybieramy do odwiedzenia i sposobu, w jaki wybieramy reprezentowanie tych okresów”.

Różne długości przyszłych gier będą „odpowiednio wyceniane”, co oznacza, że ​​w przyszłości możemy zobaczyć więcej gier o wartości 50 USD (lub tańszych).

„Czasami będziesz mieć również darmowe doświadczenia, co moim zdaniem jest świetnym sposobem na zachęcenie graczy do powrotu” – powiedział Côté. „Mamy świetne doświadczenia z najnowszymi historiami crossoverów do Assassin’s Creed Odyssey. Sprowadziło tak wielu graczy z powrotem do Odyssey. To sprawiło, że wielu graczy zainteresowanych Odyseją zainteresowało się Walhallą, ponieważ widzieliśmy wielu graczy, którzy nie przechodzili z Odysei do Walhalli, a to wzbudziło ich zainteresowanie i przeniosło ich do innego produktu i to wszystko za darmo. Więc myślę, że to będzie najlepsze [our] umysł, gdy budujemy Nieskończoność.”

Aby poznać wszystkie dotychczasowe szczegóły, zapoznaj się z naszym pełnym wywiadem z Côté w Assassin’s Creed Infinity. Aby uzyskać więcej informacji od Ubisoft Forward, spójrz na ujawnienie Assassin’s Creed Mirage, nadchodzącego Codename Red i Hexe oraz gry mobilnej osadzonej w starożytnych Chinach.

Matt Purslow jest brytyjskim redaktorem wiadomości i funkcji IGN.



Źródło : https://www.ign.com/articles/future-assassins-creed-games-will-not-all-be-150-hour-rpgs