Projektowanie We Are The Caretakers już w tym tygodniu na Xbox


Hej, jestem Scott, jestem dyrektorem ds. projektowania w Heart Shaped Games i mam okazję opowiedzieć trochę o wyjątkowym procesie projektowania naszej nowej, wielkiej strategii science-fiction RPG, Jesteśmy opiekunami. Wiele prac poświęcono tworzeniu gry przez ponad 4 lata jej tworzenia, ale chciałbym się skupić na tym, jak nasz zespół projektowy odkrył zabawną i nowatorską mechanikę rozgrywki strategicznej z bardzo nieprawdopodobnego źródła: kłusownictwa na zagrożone zwierzęta i prawdziwego świata prace związane z ochroną zwierząt.

Inspiracje i pomysły

Zawsze chciałem stworzyć wielką grę strategiczną z dużą listą postaci do uporządkowania i ulepszenia, podobną do gier takich jak Xcom, Najciemniejszy Lochlub mój osobisty ulubieniec wszechczasów, klasyk Bitwa ogrów: Marsz Czarnej Królowej. Przez wiele lat pracowałem nad koncepcjami i prototypami w gatunku wielkich strategii, ale w końcu znalazłem odpowiedni czas, aby wrócić do tych projektów po tym, jak nasz zespół został poproszony o stworzenie gry o tropieniu kłusowników dzikich zwierząt i zarządzaniu nimi.

postać

Na początku wydawało się to dziwnym tematem do zbudowania gry, ale po spędzeniu czasu z prawdziwymi naukowcami i strażnikami pracującymi w terenie w celu ochrony zagrożonych zwierząt, wyszliśmy zainspirowani. Ich niesamowita praca poprowadziła nas ścieżką odkrywania realiów konfliktów między ludźmi i zwierzętami oraz ochrony zwierząt. Rangersi pracują w małych zespołach, dysponując ograniczonymi zasobami, tropiąc zwierzęta i kłusowników, którzy poruszają się w nieprzewidywalny sposób po gigantycznych przestrzeniach. To wyjątkowe wyzwanie związane z zarządzaniem przełożyło się na interesujące decyzje w rozgrywce i idealnie pasowało do gier RPG do budowania drużyny i zarządzania dużymi składami, które uwielbialiśmy. Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że mamy do czynienia z czymś innowacyjnym i wyjątkowym, i zabraliśmy się do pracy.

Naginanie gatunków i tworzenie nowej rozgrywki

Naszym rozwiązaniem, aby przełożyć te badania na grę, było połączenie różnych gatunków gier, z których każdy naśladował ważny aspekt ochrony dzikiej przyrody. Zaprojektowaliśmy kwaterę główną Caretakera, w której organizujesz setki zrekrutowanych postaci w oddziały, zajmujesz się zatrzymanymi kłusownikami i ulepszasz swoją technologię przed wyruszeniem w teren. Stworzyliśmy system eksploracji mapy w czasie rzeczywistym z pauzą, w którym rozmieszczasz swoje oddziały w poszukiwaniu aktywności kłusowników. Stworzyliśmy także turowy system walki, aby rozwiązywać spotkania pomiędzy twoimi drużynami i zespołami kłusowników, dając ci opcje dyplomatyczne oprócz tradycyjnych umiejętności podobnych do JRPG.

pole bitwy

Dając graczom działania do wykonania na poziomie makro i mikro w trakcie naszej ponad 30 misji kampanii, mogą doświadczyć, jak to jest złożyć organizację, która może walczyć.

Budowanie świata

Podczas gdy projektowanie rozgrywki było długim procesem odkrywania, włożyliśmy tyle samo wysiłku w stworzenie ekscytującego świata i stylu, który pasowałby do rozgrywki. Dyrektor artystyczny Anthony „robotpencil” Jones znalazł inspirację w dziełach afrofuturystów, takich jak Czarna pantera za projekty środowiska i postaci; Kompozytor Jon Parra nasycił uderzającą partyturę orkiestrową inspiracjami z rapowych rytmów; a projektant narracji Xalavier Nelson Jr. uwydatnił historie z prawdziwego świata, dodając bliskie spotkania z obcymi i postapokaliptyczną historię odkupienia planety.

krajobraz

Zdobyta wiedza

Największa lekcja, której się nauczyłem, to robienie Jesteśmy opiekunami było to, że spojrzenie poza tradycyjne gatunki i tropy rozgrywki jest drogą do nowych i oryginalnych pomysłów. Sprowadzając współpracowników spoza branży gier i budując zróżnicowany zespół programistów, zapewniliśmy, że mamy różnorodne perspektywy, które mogą znaleźć właściwe rozwiązanie i stworzyć coś ekscytującego i świeżego dla naszych graczy. Współpraca z zespołem Heart Shaped Games w sprawie Jesteśmy opiekunami była jedną z moich największych zawodowych radości i mam nadzieję, że będzie to widoczne w ostatniej grze, w którą będziesz mógł zagrać.

Drużyna

Mamy nadzieję, że Ci się podoba Jesteśmy opiekunami tak bardzo jak my. Można go zamówić w przedsprzedaży już dziś, a premiera nastąpi w piątek, 6 stycznia! Twój zakup wspiera również ludzi, którzy zainspirowali grę, a 10% dochodu netto z gry zostanie przekazane na fundusz Rhino Recovery Fund Wildlife Conservation Network.

Jesteśmy opiekunami

Xbox Live

Jesteśmy opiekunami

Gry w kształcie serca LLC


1


19,99 USD

17,99 $

We Are The Caretakers to afrofuturystyczna gra RPG z zarządzaniem drużyną. Zbierz tajemną drużynę obrońców w systemach budowania drużyn inspirowanych Darkest Dungeon, Ogre Battle i XCOM. Broń zagrożonych gatunków zwierząt, na których opiera się Twój świat, w strategicznej walce turowej. Zdefiniuj swoje podejście do globalnego ruchu oporu, równoważąc swoją reputację, fundusze, badania, zwierzęta i sojusze. We Are The Caretakers to wymagająca strategia będąca połączeniem RPG, w której musisz chronić planetę, walcząc o ludzi, zwierzęta i ekosystemy, które ją zamieszkują.





Źródło : https://news.xbox.com/en-us/2023/01/06/designing-we-are-the-caretakers-out-this-week-on-xbox/